varför är du så Glad idag?
Forum > Off Topic > varför är du så Glad idag?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Unique
Elev |
Jag är glad eftersom höstlovet börjar nästa vecka (right?) och det är awesome. Dessutom så var jag på shock igår och köpte awesome handskar och en rosett. :3
│♥Unique♥│ ♥EXO♥
23 okt, 2011 13:14 |
|
Nintendo64
Elev |
jag är glad för att jag kanske ska åka till Nossebro och träffa min sötnöt! :3 ♥
“Come on, Tom. Let’s finish this the way we started - together.”
23 okt, 2011 13:48 |
|
adliitam
Elev |
23 okt, 2011 13:51 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
23 okt, 2011 13:51 |
|
expelliarmus
Elev |
Är inte den här tråden lite lik Lycklig-tråden!?
http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=9637&page=1#forum.php?topic=3360
23 okt, 2011 14:03 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen