Prao
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag har varit tio veckor på APU, som inte riktigt är sama sak som PRAO, men ja... OCh det var några av de tio bästa veckorna detta året
22 okt, 2011 20:19 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av kinshaw: childhoodlight det är ju definitivt ett plus! Men precis!
22 okt, 2011 20:20 |
|
Noctum
Elev |
22 okt, 2011 20:57 |
|
childhoodlight
Elev |
22 okt, 2011 21:27 |
|
superman
Elev |
Jag har prao på vårterminen, har redan fixat och är störtnöjd med mina platser!
Första veckan blir det Science Fiction-bokhandeln och andra veckan Kamratposten. Båda sägs vara väldigt bra och lärorika praoplatser så jag tror att det kommer bli totally awesome 22 okt, 2011 21:32 |
|
Borttagen
|
Ska praoa i december, har varit på biblioteket en gång innan, men funderar att vara där igen. Var väldigt roligt
22 okt, 2011 21:34 |
|
Borttagen
|
Hade det för en vecka sedan typ. På Bauhaus, hos deras dekoratör. Fick jag vara hos dekoratören? NEHEEEJ, det fick jag minsann inte och fick tillbringa min PRAO-tid på färgavdelningen där min handled dog igen.
22 okt, 2011 21:36 |
|
whirlwinds
Elev |
Hade prao förra veckan, eller ah, den veckan som var nu. Var på ett café och fick plocka disk, göra kaffe, servera kunder (de har typ mat där också), prismärka varor (de säljer prydnadssaker och grejer också...), göra smörgåsar och sådär. Och så fick vi fika typ extremt mycket också. Ba "nä men det finns ju inte så mycket att göra nu... Sätt er och fika lite!"... Hade det rätt trevligt faktiskt. (Och sen hängde de där cpsnygga killarna från ett lokalband där hela dagarna, hehehehehehe hej ja jag fangirlade lite)
22 okt, 2011 21:39 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av whirlwinds: Hade prao förra veckan, eller ah, den veckan som var nu. Var på ett café och fick plocka disk, göra kaffe, servera kunder (de har typ mat där också), prismärka varor (de säljer prydnadssaker och grejer också...), göra smörgåsar och sådär. Och så fick vi fika typ extremt mycket också. Ba "nä men det finns ju inte så mycket att göra nu... Sätt er och fika lite!"... Hade det rätt trevligt faktiskt. (Och sen hängde de där cpsnygga killarna från ett lokalband där hela dagarna, hehehehehehe hej ja jag fangirlade lite) FAN VAD NICE JU
22 okt, 2011 21:47 |
|
hyperion
Elev |
Praoade på sjukhuset en gång i tiden. Det var helt okej, var på ortopeden 2½ dag och på studiebesök lite här och där de andra 2½ dagarna
![]()
22 okt, 2011 21:50 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen