Lördagskväll!
Forum > Off Topic > Lördagskväll!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fang
Elev |
Äter godis från min Twilight-påse. (Candy King påse)
22 okt, 2011 19:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fang: Äter godis från min Twilight-påse. (Candy King påse) Såg på ica häromdagen att de skyltade med en massa Breaking Dawn saker.. blä för Twilight XD 22 okt, 2011 19:09 |
|
MonsterCookie
Elev |
Miyuki: Mwahahahah JAG ÅT DEN 8D
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MonsterCookie: Nessilini Aj, krya! Testa en Ipren och lite Fazer/Marabouchoklad, det brukar funka mot smärta för mig ^^ Här käkas det lördagsgodis (lite choklad/kola och lite Bertie Botts Aka Jelly Beans) och så gråts det lite över en av mina bästisar som flyttade till skåne idag D': </3 Ska snart sätta på HBP o vara med i HP Internet Maraton här på mugglis MEN KOM TILL SKÅNE MÄNNISKA! Då kan du typ pigga upp mig lite nu då värktabletter unviker jag gärna, men pappa köpte lite mintmörkchoklad till mig, och jag tänkte göra lite fruksallad, så det kanske är najs. HP internet maraton, varför har jag inte hört om det? Hahah, jaa kanske det ;DD Men det blir lite långt att åka Ohkay, men mintmörkchoklad och fruktsallad låter ju bra Never heard of it? Pfft, figures. Lol men nej x) OMG GÅ IN PÅ HARRY POTTERFORUMET NUNUNUUU MÄNNISKA, det är epic! ;DD wolfstar deserved better. 22 okt, 2011 19:10 |
|
Borttagen
|
MonsterCookie: Långt? vad pratar du om?
Det är naaajs! *springer dit direkt* 22 okt, 2011 19:12 |
|
MonsterCookie
Elev |
Nessilini: Jag bor i Uppsala, det ligger några mil längre upp än stockholm... Så det är långt att åka till skåne för mig
Wiiee ^^ wolfstar deserved better. 22 okt, 2011 19:15 |
|
Borttagen
|
Ah, jo jag vet vart det ligger. Ganska långt att åka ja...
22 okt, 2011 19:16 |
|
MonsterCookie
Elev |
^ Precis, det är sämst! :O Men som sagt, bara jag fixar transferensprovet så transfererar jag mig ner 8D
wolfstar deserved better. 22 okt, 2011 19:19 |
|
Borttagen
|
Naajs!
22 okt, 2011 19:20 |
|
kinshaw
Elev |
Jag kommer inte göra något alls ikväll. Kommer troligtvis bara sitta och uggla framför datorn. Blir kanske till att göra ytterligare en fanbild eller några gif's. Eller så blir det något annat...........
![]()
22 okt, 2011 19:22 |
|
Tonkss
Elev |
22 okt, 2011 19:33 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen