Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Lördagskväll!

Forum > Off Topic > Lördagskväll!

1 2 3 ... 5 6 7
Användare Inlägg
Fang
Elev

Avatar


Äter godis från min Twilight-påse. (Candy King påse)

22 okt, 2011 19:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fang:
Äter godis från min Twilight-påse. (Candy King påse)


Såg på ica häromdagen att de skyltade med en massa Breaking Dawn saker.. blä för Twilight XD

22 okt, 2011 19:09

MonsterCookie
Elev

Avatar


Miyuki: Mwahahahah JAG ÅT DEN 8D

Skrivet av Borttagen:
Skrivet av MonsterCookie:
Nessilini Aj, krya! Testa en Ipren och lite Fazer/Marabouchoklad, det brukar funka mot smärta för mig ^^

Här käkas det lördagsgodis (lite choklad/kola och lite Bertie Botts Aka Jelly Beans) och så gråts det lite över en av mina bästisar som flyttade till skåne idag D': </3 Ska snart sätta på HBP o vara med i HP Internet Maraton här på mugglis


MEN KOM TILL SKÅNE MÄNNISKA! Då kan du typ pigga upp mig lite nu då

värktabletter unviker jag gärna, men pappa köpte lite mintmörkchoklad till mig, och jag tänkte göra lite fruksallad, så det kanske är najs.

HP internet maraton, varför har jag inte hört om det?

Hahah, jaa kanske det ;DD Men det blir lite långt att åka Så fort jag har lyckats lära mig spöktransferens så kommer jag ^^

Ohkay, men mintmörkchoklad och fruktsallad låter ju bra

Never heard of it? Pfft, figures. Lol men nej x) OMG GÅ IN PÅ HARRY POTTERFORUMET NUNUNUUU MÄNNISKA, det är epic! ;DD

wolfstar deserved better.

22 okt, 2011 19:10

Borttagen

Avatar


MonsterCookie: Långt? vad pratar du om?

Det är naaajs!

*springer dit direkt*

22 okt, 2011 19:12

MonsterCookie
Elev

Avatar


Nessilini: Jag bor i Uppsala, det ligger några mil längre upp än stockholm... Så det är långt att åka till skåne för mig

Wiiee ^^

wolfstar deserved better.

22 okt, 2011 19:15

Borttagen

Avatar


Ah, jo jag vet vart det ligger. Ganska långt att åka ja... Var uppe och träffade lite vänner där förra påsken och nästan en hel dag går åt att resa... :O

22 okt, 2011 19:16

MonsterCookie
Elev

Avatar


^ Precis, det är sämst! :O Men som sagt, bara jag fixar transferensprovet så transfererar jag mig ner 8D

wolfstar deserved better.

22 okt, 2011 19:19

Borttagen

Avatar


Naajs!

22 okt, 2011 19:20

kinshaw
Elev

Avatar


Jag kommer inte göra något alls ikväll. Kommer troligtvis bara sitta och uggla framför datorn. Blir kanske till att göra ytterligare en fanbild eller några gif's. Eller så blir det något annat...........

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lri5e6WZ9f1qctkby.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F27.media.tumblr.com%2Ftumblr_lrhbdiRMjg1qard45o1_500.gif

22 okt, 2011 19:22

Tonkss
Elev

Avatar


SE PÅ HARRY POTTER AND THE HALF BLOOD PRICE!! ♥ ♥ ♥ ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lq32y7ZjVj1qeg6syo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lyo2lrMV4x1rnalsco1_500.gif

22 okt, 2011 19:33

1 2 3 ... 5 6 7

Forum > Off Topic > Lördagskväll!

Du får inte svara på den här tråden.