|
Borttagen
|
Han får tro vad han vill, precis som vi gör. Och om man nu varnar oss för "undergången" så gör han väl det för att han bryr sig, ellerhur?
22 okt, 2011 17:38
|
|
Borttagen
|
tror överhuvudtaget inte alls på det, visst jorden kommer antagligen gå under men inte inom den närmaste tiden iallafall. det e min åsikt!
22 okt, 2011 17:39
|
|
Borttagen
|
Ok vi säger såhär, jag tror på jordens undergång när den dödar mig.
Men tack vare alla idiotiska profeter och skitteorier så tar folk livet av sig när det närmar sig - dvs så borde dessa "profeter" bli straffade för massmord om undergången inte kommer, då dem faktiskt förstör folks liv. Idioti.
22 okt, 2011 17:49
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ok vi säger såhär, jag tror på jordens undergång när den dödar mig.
Men då är du redan död 
22 okt, 2011 17:54
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ok vi säger såhär, jag tror på jordens undergång när den dödar mig.
Men då är du redan död
Vahuh? x' 
22 okt, 2011 17:56
|
|
Borttagen
|
jag var en av dom som tod själv mord i maj.... ni bara tror att ni ser det här innläger men det gör ni inte för jag är.... DÖD!!!!!!!!!!
22 okt, 2011 17:56
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ok vi säger såhär, jag tror på jordens undergång när den dödar mig.
Men då är du redan död
Vahuh? x' Du är död och du kommer inte hinna tänka på det för du kommer tänka på alla du älskar så eh ja. Så är det när man död :x
Your life flashes before your eyes eller hur man säger.
22 okt, 2011 18:00
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ok vi säger såhär, jag tror på jordens undergång när den dödar mig.
Men då är du redan död
Vahuh? x' Du är död och du kommer inte hinna tänka på det för du kommer tänka på alla du älskar så eh ja. Så är det när man död :x
Your life flashes before your eyes eller hur man säger.
Ahjo, men då ser jag ju att den kommer hända, när jag dör av den. Så då säger jag nu, att jag tror på det när jag dör av det - förebyggande åtgärd om jag inte hinner tänka på det innan jag dör. 
22 okt, 2011 18:02
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ok vi säger såhär, jag tror på jordens undergång när den dödar mig.
Men då är du redan död
Vahuh? x' Du är död och du kommer inte hinna tänka på det för du kommer tänka på alla du älskar så eh ja. Så är det när man död :x
Your life flashes before your eyes eller hur man säger.
Ahjo, men då ser jag ju att den kommer hända, när jag dör av den. Så då säger jag nu, att jag tror på det när jag dör av det - förebyggande åtgärd om jag inte hinner tänka på det innan jag dör. Men då tror du inte, du vet! För i samma sekund fattar du att du dör så du vet och inte tror 
22 okt, 2011 18:05
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ok vi säger såhär, jag tror på jordens undergång när den dödar mig.
Men då är du redan död
Vahuh? x' Du är död och du kommer inte hinna tänka på det för du kommer tänka på alla du älskar så eh ja. Så är det när man död :x
Your life flashes before your eyes eller hur man säger.
Ahjo, men då ser jag ju att den kommer hända, när jag dör av den. Så då säger jag nu, att jag tror på det när jag dör av det - förebyggande åtgärd om jag inte hinner tänka på det innan jag dör. Men då tror du inte, du vet! För i samma sekund fattar du att du dör så du vet och inte tror
......  x' 
22 okt, 2011 18:34
|
Du får inte svara på den här tråden.