Magiska vantar!!!
Forum > Off Topic > Magiska vantar!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cinnamonagouti
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jo för det blir man ju inte av alla andra vantar hihihihi Meh : ( Man blir liksom extra extra varm, i alla fall av de jag har (såna där mysiga "luddiga" All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. 21 okt, 2011 16:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cinnamonagouti: Skrivet av Borttagen: Jo för det blir man ju inte av alla andra vantar hihihihi Meh : ( Man blir liksom extra extra varm, i alla fall av de jag har (såna där mysiga "luddiga" Jaha men då äger de ju 21 okt, 2011 17:07 |
|
tyri
Elev |
jag tror jag vet varför dom är magiska, dom kan typ inte vara försmå, eller joo det kan dom ju men dom tänjer sig lätt, det är därför dom kallas magiska.
21 okt, 2011 18:36 |
|
theodor_aeroblast
Elev |
Jag måste skaffa mig magiska vantar!
Vad du än gör låt inte bli att bli min vän! :D 21 okt, 2011 20:22 |
|
Borttagen
|
21 okt, 2011 20:26 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen