Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Magiska vantar!!!

Forum > Off Topic > Magiska vantar!!!

1 2
Användare Inlägg
Cinnamonagouti
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jo för det blir man ju inte av alla andra vantar
hihihihi

Meh : (

Man blir liksom extra extra varm, i alla fall av de jag har (såna där mysiga "luddiga" c:

All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost.

21 okt, 2011 16:58

Borttagen

Avatar


Skrivet av Cinnamonagouti:
Skrivet av Borttagen:
Jo för det blir man ju inte av alla andra vantar
hihihihi

Meh : (

Man blir liksom extra extra varm, i alla fall av de jag har (såna där mysiga "luddiga" c:


Jaha men då äger de ju Vem vill inte ha sådana vantar

21 okt, 2011 17:07

tyri
Elev

Avatar


jag tror jag vet varför dom är magiska, dom kan typ inte vara försmå, eller joo det kan dom ju men dom tänjer sig lätt, det är därför dom kallas magiska.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m8tdsaHxLY1r6fzhv.gif

21 okt, 2011 18:36

theodor_aeroblast
Elev

Avatar


Jag måste skaffa mig magiska vantar!

Vad du än gör låt inte bli att bli min vän! :D

21 okt, 2011 20:22

Borttagen

Avatar

+1


tyri Ja så kan det vara
theodor_aeroblast Jaa gör det, de är magiskt bra

21 okt, 2011 20:26

1 2

Forum > Off Topic > Magiska vantar!!!

Du får inte svara på den här tråden.