Några avskeds ord ~
Forum > Off Topic > Några avskeds ord ~
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elley
Elev |
Vill ni veta något sjukt? Jag sitter här och gråter, gråter över hur fina ni är och hur mycket jag älskar er. En värld utan mugglis för mig är som Harry Potter utan Voldermort, eller Quidditch utan den gyllene kvicken! Love you, guys ♥
http://nouw.com/ellenfelixson/
20 okt, 2011 21:10 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
20 okt, 2011 21:10 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Elley: We love you too! You're so awesome!! Hur ska vi klara oss i två veckor...? Lova att vara EXTRA aktiv när du kommer tillbaka! ♥ kram pårej!Vill ni veta något sjukt? Jag sitter här och gråter, gråter över hur fina ni är och hur mycket jag älskar er. En värld utan mugglis för mig är som Harry Potter utan Voldermort, eller Quidditch utan den gyllene kvicken! Love you, guys ♥ ![]()
20 okt, 2011 21:11 |
|
Amandan
Elev |
20 okt, 2011 21:14 |
|
Borttagen
|
Jag försökte läsa hela texten men mitt huvud ropade Dumbledore hela tiden. .______. Jag får läsa när jag är piggare, men trevlig resa! {: ♥
20 okt, 2011 21:19 |
|
Elley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag försökte läsa hela texten men mitt huvud ropade Dumbledore hela tiden. .______. Jag får läsa när jag är piggare, men trevlig resa! {: ♥ Känn inte att du måste läsa den bara
http://nouw.com/ellenfelixson/
21 okt, 2011 08:09 |
|
ikka
Elev |
21 okt, 2011 12:11 |
|
Tonkss
Elev |
Åh, vilken fin text! Blev tårögd... Ha så trevligt på resan, och vi kommer ta mot dig med öppna armar när du kommer tillbaks!
21 okt, 2011 12:51 |
|
Luna 1
Elev |
Vet du Ellen? Du fick mig att bryta ihop på en lektion. Ja, seriöst. Vi hade datorkunskap och jag var suerpsnabb så jag fick fria händer, och läste det igen. Och jag började gråta så hårt at jag började skaka (igen) och fick gå hem.
YOU SEE WHAT YOU DO TO ME? Och sedan när jag kom hem så började jag gråta mer, för tydligen ska vi till Thailand i rvå veckor på sportlovet.
Tumblr.
21 okt, 2011 19:27 |
|
Elley
Elev |
Nu tänker jag logga ut, och imorgon, då åker jag. Alltså ska jag säga Hejdåå nu! :'
http://nouw.com/ellenfelixson/
21 okt, 2011 21:47 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen