Jul
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
20 okt, 2011 17:24 |
|
expelliarmus
Elev |
Det bästa man julen... ATT MAN ÄR LEDIG FRÅN SKOLAN!
Måste erkänna att jag älskar att få paket också...
20 okt, 2011 17:27 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Det bästa man julen... ATT MAN ÄR LEDIG FRÅN SKOLAN! Måste erkänna att jag älskar att få paket också... haha, this ♥ ![]()
20 okt, 2011 17:27 |
|
Knizzlare
Elev |
20 okt, 2011 17:28 |
|
Elderwand
Elev |
ledighet ♥ jag, srsly
NYÅR får man ju inte glömma!! nyår, alltså det är sån nostalgi varje år att gå ut och dricka låtsas champagne och kolla fyrverkerier, bara för att jag gjort det så länge jag kan minnas.. ♥
20 okt, 2011 17:28 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen