Första snön
Forum > Off Topic > Första snön
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Dracos Tvillingsyster: Var fasen bor ni människor någonstans? Ett litet samhälle i Örebro län Akej, vart bor du då? Ligger den kvar? Skrivet av Bugglan: VAA REDAN? :O Jag vill också ha snö... Fast igårkväll kom det typ nåt slags snöblandat regn. Fast mest regn hehe. Skrivet av Salazar1: Shit vad AVIS jag är nu!!!! Av alla landskap som finns ska jag bo i det sydligaste! Ni behöver inte vara avundsjuka för den ligger inte kvar på marken, men snart kanske det kommer snö som lägger sig kvar ![]()
20 okt, 2011 16:55 |
|
Josefinpotter
Elev |
ingen snö här
Gryffindor :D 20 okt, 2011 16:56 |
|
Salazar1
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Fortfarande avis O_oSkrivet av Dracos Tvillingsyster: Var fasen bor ni människor någonstans? Ett litet samhälle i Örebro län Akej, vart bor du då? Ligger den kvar? Skrivet av Bugglan: VAA REDAN? :O Jag vill också ha snö... Fast igårkväll kom det typ nåt slags snöblandat regn. Fast mest regn hehe. Skrivet av Salazar1: Shit vad AVIS jag är nu!!!! Av alla landskap som finns ska jag bo i det sydligaste! Ni behöver inte vara avundsjuka för den ligger inte kvar på marken, men snart kanske det kommer snö som lägger sig kvar Slytherin Pride 20 okt, 2011 16:57 |
|
Borttagen
|
lägg av! redan? Vart bor du egentligen människa? Kiruna!? :O
20 okt, 2011 16:58 |
|
Buddha
Elev |
SNÖ!?!? Här kallas snö den här iden på året för regn!!!
20 okt, 2011 17:00 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Borttagen: lägg av! redan? Vart bor du egentligen människa? Kiruna!? :O Hahah, men neej, där har det ju varit snöstorm :o Här var det bara lite snö :p ![]()
20 okt, 2011 17:11 |
|
expelliarmus
Elev |
20 okt, 2011 17:24 |
|
Knizzlare
Elev |
^ Jag gillar faktiskt snö :3 Fast jag gillar inte kylan D: Äääälskar att åka pulka och att ha snöbollskrig
![]()
20 okt, 2011 17:27 |
|
sten
Elev |
20 okt, 2011 17:43 |
|
Borttagen
|
Inget här än, men jag tippar på att det kommer nästa vecka. Men det kommer troligen inte stanna för flera månader förän om några veckor.
Men det bord komma snart, bor såpass "långt norrut." Men jag tror faktiskt att det kom lite snöblandat regn i förrgår... 20 okt, 2011 17:44 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen