hjälp!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av adliitam: Bra ämne! Valde den när vi skulle argumentera i klassen. Hälften av killar buade mig och kallade mig för äckel och bög-älskare -.- Omogna idioter är dom. Jag har bestämt mig för att ta "Should gay people be allowed to adopt children" Tur att man bara har 3 killar i klassen.. Bara 22 hel galna tjejer.... hmmmm När jag ska argumentera så är det antingen ingen som fattar (utom några ofc) eller så är det ingen som har någon att kontra med.... 20 okt, 2011 21:11 |
|
adliitam
Elev |
20 okt, 2011 21:15 |
|
Amandan
Elev |
20 okt, 2011 21:16 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av adliitam: Bra ämne! Valde den när vi skulle argumentera i klassen. Hälften av killar buade mig och kallade mig för äckel och bög-älskare -.- Omogna idioter är dom. Jag har bestämt mig för att ta "Should gay people be allowed to adopt children" 20 okt, 2011 21:17 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Det blir inte precis lugnare Åter till ämnet Jag tycker att det är ett jättebra ämne, verkligen varför har alla inte lika rättigheter?? Och varför spelar det någon roll jag kan inte se framför mig hur någon skulle bestämma att det inte var ok helt plötsligt... Gaaaaahhhh jag blir bara arg... Jag ska sluta nu. 20 okt, 2011 21:23 |
|
Borttagen
|
Jag är för homoäktenskap, homoadoption och allt som har med HBT och göra. Alla ska ha rätten att få vara med sin kärlek och adoptera ♥
20 okt, 2011 21:24 |
|
adliitam
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag är för homoäktenskap, homoadoption och allt som har med HBT och göra. Alla ska ha rätten att få vara med sin kärlek och adoptera ♥ I agree ![]() ![]()
20 okt, 2011 21:26 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen