fyller 19 år idag!! :D
Forum > Off Topic > fyller 19 år idag!! :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Grattis =)
20 okt, 2011 16:52 |
|
Josefinpotter
Elev |
Grattis!!
Gryffindor :D 20 okt, 2011 16:58 |
|
Borttagen
|
GRATTIS GRATTIS
http://www.youtube.com/watch?v=dePMU8R131s wierd, jag förstår inte. är dom robots? xD 20 okt, 2011 16:59 |
|
jan
Elev |
20 okt, 2011 16:59 |
|
Borttagen
|
Grattis!
Njut av den tiden. Om några år vill du bara vara yngre och längtar inte till födelsedagen. 20 okt, 2011 17:09 |
|
Knizzlare
Elev |
20 okt, 2011 17:16 |
|
mellanrum
Elev |
20 okt, 2011 17:22 |
|
expelliarmus
Elev |
20 okt, 2011 17:26 |
|
J00KERN
Elev |
20 okt, 2011 17:48 |
|
Cinnamonagouti
Elev |
GRATTIS!! c:
All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. 20 okt, 2011 17:53 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen