Cho Chang, nagel i ögat eller bara en Lojal vän?
Forum > Harry Potter > Cho Chang, nagel i ögat eller bara en Lojal vän?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LilyLunaPotter
Elev |
Skrivet av adliitam: Jag tycker Cho är jobbig ^this. ![]()
20 okt, 2011 16:53 |
|
Borttagen
|
Cho är jätte gnällig, tål bara inte när hon bölar hela tiden. Men jag skulle inte ha blivit arg på Cho för vad hennes vän gjorde, Cho gjorde ju faktiskt inget. :3
20 okt, 2011 16:57 |
|
Tonkss
Elev |
Jag tycker Cho är lite ytlig. Om jag var Harry skulle jag också vara jätte sur, men inte på Cho, för man fick ju reda på att Marietta hade fått i sig Veritaserum, så det var alltså inte hennes fel att hon berättade om DA, och inte Chos eller... så. :'
Det blev en ganska lång mening där... :>
20 okt, 2011 19:17 |
|
felix felicis
Elev |
20 okt, 2011 19:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MonsterCookie: Instämmer... Av just den anledningen är det kanske lite tokigt att hata henne - Marietta var hennes vän, och Cho älskade henne. Sen totalavskyr jag Cho av andra anledningar, men det hör inte hit x) This! 22 okt, 2011 10:58 |
|
Borttagen
|
Så om eran pojkvän dog en tragisk död, eran mor hade blivit hotad på sitt jobb, man blir utpressad av en lärare och skolan kanske inte gick så bra.
Skulle inte ni vara gnälliga? Hon försvarade sin vän oj hon är en dålig människa. Snälla döm inte, ni var inte i hennes skor. 22 okt, 2011 11:01 |
|
Ginny00
Elev |
Jag gillar inte Cho, har aldrig gjort det. Hon är lite väl överdrivet känslig, och visst, man förstår henne, men jag tycker hon är så feg ibland. Dock förstår jag henne till hundra procent när hon försvarade Marietta, jag skulle absolut försvara min bästis, vad hon än gjort.(Eventuellt inte om hon skulle ha dödat en massa folk, men hon brukar inte göra det)
22 okt, 2011 11:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Så om eran pojkvän dog en tragisk död, eran mor hade blivit hotad på sitt jobb, man blir utpressad av en lärare och skolan kanske inte gick så bra. Skulle inte ni vara gnälliga? Hon försvarade sin vän oj hon är en dålig människa. Snälla döm inte, ni var inte i hennes skor. Kan inte rösta på fler inlägg idag, men mental tummen upp iallafall 22 okt, 2011 11:06 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Borttagen: Så om eran pojkvän dog en tragisk död, eran mor hade blivit hotad på sitt jobb, man blir utpressad av en lärare och skolan kanske inte gick så bra. Skulle inte ni vara gnälliga? Hon försvarade sin vän oj hon är en dålig människa. Snälla döm inte, ni var inte i hennes skor. Håller med. Däremot tyckte jag att hon var allt för hårt mot Harry i Madam Puddifoot's, hon pressade honom verkligen och flög på honom när han nämnde Hermione; det var inte okej.
22 okt, 2011 11:31 |
|
expelliarmus
Elev |
Måste hålla med MelodyJoseph litegrann faktiskt. Ibland kan omständigheterna i livet faktiskt få vara en ursäkt.
Men... jag måste ändå säga att jag stör mig enormt mycket på Cho! She's annoying as hell. Dubbelmoral? Maybe baby.
22 okt, 2011 11:37 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen