Fluffy!
Forum > Harry Potter > Fluffy!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
ÅHH Fluffy är så gullig jag skulle absolut inte vara rädd för honom...tror jag iaf. Gå in på www.pannkaksmonstret.blogg.se19 okt, 2011 21:08 |
|
adliitam
Elev |
19 okt, 2011 22:43 |
|
themarauder
Lärare |
Man borde ha "svinhuvudet" i trollkarlsstaden. SÅ skulle man kunna byta sig mot konstiga saker. Som Fluffy!
Lite som drakhandlaren, fast med fler grejor. Man kanske skulle kunna spela en omgång poker för att vinna det? Haha, tanken slog mig bara =) - just like themarauder 19 okt, 2011 23:18 |
|
Cara Riddle
Elev |
vad hände med Fluffy efter första boken? jag menar avlivade de honom eller vad gjorde de med honom? de kan ju liksom inte släppa ut honom var som helst?
Men jag han är söt ♥ även om Fluffy låter mer som en tjej xD ![]()
19 okt, 2011 23:29 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Cara Riddle: vad hände med Fluffy efter första boken? jag menar avlivade de honom eller vad gjorde de med honom? de kan ju liksom inte släppa ut honom var som helst? Men jag han är söt ♥ även om Fluffy låter mer som en tjej xD Det är en mkt bra fråga. Kanske tvingades han dö eftersom att han antagligen var olaglig. Jag menar - han var Hagrids! Annars tror jag att Dumbledore placerade honom i ett naturreservat för magiska djur.. =) - just like themarauder 19 okt, 2011 23:31 |
|
Cara Riddle
Elev |
haha ja Hagrid brukar ju ha alla möjliga olagliga djur xD men frågan är om de är olagligt att ha en trehuvad hund i HP världen?
Men de låter bättre att Dumbledore placerade honom i ett naturreservat ![]()
19 okt, 2011 23:33 |
|
joel9324
Elev |
20 okt, 2011 06:40 |
|
Borttagen
|
Fluffy är ju så extremt nice. Alla gillar ju Fluffy. Vem gillar inte Fluffy, Den som inte gillar Fluffy, jag vet var du bor
20 okt, 2011 12:07 |
|
Borttagen
|
Tyker faktiskt också att han är bra, trevlig och snäll, när han sover! 20 okt, 2011 14:42 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: vad hände med Fluffy efter första boken? jag menar avlivade de honom eller vad gjorde de med honom? de kan ju liksom inte släppa ut honom var som helst? Men jag han är söt ♥ även om Fluffy låter mer som en tjej xD Han är rätt gullig i filmen, ja Du skulle se på Pottermore.. 20 okt, 2011 14:44 |
Du får inte svara på den här tråden.

ÅHH Fluffy är så gullig jag skulle absolut inte vara rädd för honom...tror jag iaf. Gå in på 





Mugglarportalen