Debattartikel; "Nej tack till Sverigedemokraterna i riksdagen"
Forum > Off Topic > Debattartikel; "Nej tack till Sverigedemokraterna i riksdagen"
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
superman
Elev |
Jättebra text! Bra argumentation och väldigt övertygande text helt enkelt. Tänkte på det där med Aftonbladets kampanj, det kanske vore lättare om du skrev SD's kampanjnamn eftersom det är det du skriver om, så det framgår tydligare. Bara en tanke
18 okt, 2011 20:00 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av superman: Jättebra text! Bra argumentation och väldigt övertygande text helt enkelt. Tänkte på det där med Aftonbladets kampanj, det kanske vore lättare om du skrev SD's kampanjnamn eftersom det är det du skriver om, så det framgår tydligare. Bara en tanke Jag pratade faktiskt med min lärare om det så hon skrev att hon förstod :> Tack ändå för att du påpekade det och tack för komplimangen!
18 okt, 2011 20:09 |
|
Dementoren
Elev |
det är bra skrivit tycker jag och nu har jag fåt mer uppfatning om SD för innan så visste jag bara att det var ett rasistiskt parti.
18 okt, 2011 20:34 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Dementoren: det är bra skrivit tycker jag och nu har jag fåt mer uppfatning om SD för innan så visste jag bara att det var ett rasistiskt parti. Åh tack :-)
18 okt, 2011 20:43 |
|
Tonkss
Elev |
Har jag sagt det här förut? Det har jag nog... men i alla fall, GUD VAD DUKTIG DU ÄR PÅ ATT SKRIVA! Blir nästan lite avundsjuk. :'
Det var en intressant artikel med bra flyt. Annars är jag inte så insatt med vad som händer med alla partier och allt det där, men nu fick jag lite mera inblick på hur det är. :>
18 okt, 2011 20:47 |
|
childhoodlight
Elev |
18 okt, 2011 20:49 |
|
Tonkss
Elev |
18 okt, 2011 20:57 |
|
Luna 1
Elev |
Sjukt bra skrivet, usch på SD, min moster delade ut "VI GILLAR OLIKA" knappar till mig och det var typ femtio stycken.
Jag bjöd hela min klass, och dem två över, plus lite under osv. Alla tog på sig dem.
Tumblr.
18 okt, 2011 21:03 |
|
childhoodlight
Elev |
18 okt, 2011 21:04 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen