Jag hatar chokladgrodekort
Forum > Harry Potter > Jag hatar chokladgrodekort
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Finns Gandalf???
18 okt, 2011 22:45 |
|
Stolliga Lovegood
Elev |
Spelet altså! 19 okt, 2011 17:01
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-19 kl. 18:28
|
|
Fang
Elev |
Att bara skriva massa smiliesar är spam och spam är inte tillåtet här.
19 okt, 2011 17:34 |
|
Pigilinis
Elev |
Köp många för det är jättekul att ha en stor samling!!!!!!
I ♥ ![]() 19 okt, 2011 18:18 |
|
Stolliga Lovegood
Elev |
19 okt, 2011 18:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Finns Gandalf??? Ja, han är ju en berömd trollkarl. Det står ingenting om att det bara är trollkarlar och häxor från Potterverse som får vara med. 19 okt, 2011 18:30 |
|
Johannai
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Finns Gandalf??? Ja, han är ju en berömd trollkarl. Det står ingenting om att det bara är trollkarlar och häxor från Potterverse som får vara med. Men då kan ju typ alla trollkarlar i hela världens böcker vara med? Or yet in wise old Ravenclaw, If you've a ready mind, where those of wit and learning, will always find their kind. 19 okt, 2011 18:43 |
|
expelliarmus
Elev |
19 okt, 2011 18:56 |
|
Borttagen
|
Merlin finns ju!
Men det är tråkigt att man får så många likadana chokladgrodekort... 19 okt, 2011 19:15 |
|
Borttagen
|
19 okt, 2011 20:08 |
Forum > Harry Potter > Jag hatar chokladgrodekort
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen