Vad ska ni klä ut er till på Halloween?
Forum > Off Topic > Vad ska ni klä ut er till på Halloween?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Enchanted
Elev |
Jag vet inte än... Wednesday från familjen Addams kanske xD Får tänka vidare
18 okt, 2011 18:48 |
|
expelliarmus
Elev |
18 okt, 2011 18:48 |
|
Borttagen
|
^
Hon är så jävla cool! Morticia: She's in the age when you only think about one thing. Blond woman: Boys? Wednesday: Homicide Blonw woman: ... ♥ 18 okt, 2011 18:54 |
|
Borttagen
|
en clown tror jag
18 okt, 2011 19:11 |
|
Pixie
Elev |
18 okt, 2011 19:13 |
|
Borttagen
|
Riddare eller pirat
18 okt, 2011 19:13 |
|
adliitam
Elev |
18 okt, 2011 19:15 |
|
soratanaka
Elev |
Med teatern ska jag tydligen klä ut mig till Kurt Hummel i Glee. Hur det nu ska gå, med tanke på etniska olikheter och könsskillnader. Menmen.
Med Markus &co ska jag tydligen klä ut mig till nån sån där geisha. lol & med klassen, om det blir, ska jag typ klä ut mig till.. idk har inte bestämt mig riktigt än, lol "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 18 okt, 2011 19:16 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av expelliarmus: ^ Är det bara jag som tycker att hon är sjukt vacker?! Det håller jag verkligen med om! För du menar hon som spelar Wednesday i family values? 18 okt, 2011 19:17 |
|
Borttagen
|
Jag vet exakt vad jag ska klä tu mig som.
.................VOLDEMORT!!!!!!!! Allt jag behöver göra är att skaffa jättemycket smink. 18 okt, 2011 19:32 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen