Dagens egoboost!
Forum > Off Topic > Dagens egoboost!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna 1
Elev |
18 okt, 2011 07:33 |
|
Borttagen
|
Jag vet att det kommer gå bra på utvecklingssamtalet idag för jag är awesome! 8D
18 okt, 2011 08:50 |
|
expelliarmus
Elev |
Jag vaknade en timme innan skolan börjar efter 2 timmars snoozande!! Brukar sluta med att jag vaknar en kvart innan skolan börjar, men nu vaknade jag i tid!
18 okt, 2011 09:17 |
|
linnvendela
Elev |
Jag har studiedag idag och istället för att ligga och slöa så ska jag gå hem till min pappa (3 kilometer från min mamma) för att sedan åka buss med en kompis in till min teaterrepetition. Känner mig miljövänlig
Jaha. 18 okt, 2011 09:22 |
|
Ginnyy
Elev |
18 okt, 2011 09:54 |
|
Salazar1
Elev |
Jag känner mej helt pepp idag. Trots att jag igår på träningen slog mitt huvud så hårt att min syrra och min kompis var tvungna att hjälpa mig upp från mattan, så har jag ändå orkat göra ALLA mina läxor
(som jag vanligtvis brukar göra två minuter innan de ska in) Slytherin Pride 18 okt, 2011 11:13 |
|
childhoodlight
Elev |
18 okt, 2011 12:52 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
18 okt, 2011 13:03 |
|
Cyachi
Elev |
Jag är duktig som jobbar med min engelskauppgift även fast ingen annan gör det. ♥
18 okt, 2011 13:07 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Yes you are!Jag är vacker. Jag hade fina knästrumpor idag + var skolpolis och hjälpte små barn över gatan + blev nöjd med min illustration på engelskan. ![]()
18 okt, 2011 14:21 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen