hogwarts.nu
Forum > Harry Potter > hogwarts.nu
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
IamAK
Elev |
hatar seriöst att dom var tvugna att lägga ner den. det har gått flera år sen det hände men trots det saknar jag sidan och tänker på den ibland... och det värsta är att jag upptäckte sidan bara några månader innan den stängdes.
18 okt, 2011 17:05 |
|
hiskeligt
Elev |
åh underbart, jag hette stor blomma HAHA... men denna sidan är ju snarlik gamla hoggy
jag rear ut min själ 18 okt, 2011 22:56 |
|
themarauder
Lärare |
Hoggy var som ett andra hem, haha!
Nostalgi ♥ =) - just like themarauder 19 okt, 2011 00:05 |
|
kinshaw
Elev |
Jag älskade verkligen den sidan. Både jag och min syster var inne där 24/7. Minns hur förkrossade vi var när sidan la ner....
![]()
19 okt, 2011 00:43 |
|
IsaL
Elev |
Jag blev galet glad när jag hittade hit just för att man minns hogwarts.nu så bra! Jag nördade ju sönder p.g.a. alla pixies som man kunde fånga och galleonerna! ^^
Ravenclawesome! 19 okt, 2011 01:20 |
|
Fridamariana
Elev |
Jag minns att jag var inloggad där ibland! Synd att den la ner!
PS: Läs min Fanfiction: Dolder förbannelsen --> http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=8306#forum.php?topic=8306 19 okt, 2011 03:39 |
|
Josefinpotter
Elev |
nej, måste kolla vad det är för sida!
Gryffindor :D 19 okt, 2011 14:57 |
|
Borttagen
|
Den har ju lagt ner... 19 okt, 2011 14:59 |
|
Fang
Elev |
Den har lagts ner så det finns inget att kolla på.
19 okt, 2011 15:00 |
|
Borttagen
|
Skulle ha velat bli medlem där men blev det aldrig...
20 okt, 2011 15:19 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen