Efterlyser film!
Forum > Off Topic > Efterlyser film!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Den är så fin så jag dör ♥
17 okt, 2011 20:11 |
|
Luna 1
Elev |
17 okt, 2011 20:14 |
|
Borttagen
|
TUMMELISA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag har den på DVD, men den finns inte med svenskt tal 17 okt, 2011 21:43 |
|
Hotissue
Elev |
ÅÅÅHHHH Tummelisa ♥ älskade den när jag var liteeeeeeeeeeen. Dock inte Disney men ÅH SÅ UNDERBAR
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
17 okt, 2011 21:52 |
|
Kintsugi
Prefekt |
ooooh det var en sådan där film som alltid råkade gå på tvn under något skollov och jag lyckades pricka in den halvdant varje gång. Inte många gånger som jag sett den från början till slut utan avbrott eller för sent inhopp.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 17 okt, 2011 21:56 |
|
Borttagen
|
17 okt, 2011 22:00 |
|
grodan-boll
Elev |
17 okt, 2011 22:11 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Jag älskar den sjukt mycket ♥ Den är så fin ^^ Den och The Quest for Camelot ♥ DÄÄÄÄÄÄÄR ÄR DEN! JAG VISSTE ATT DEN FANNS MEN AAAAAAH!!!! Jag kommer ihåg att man fick roliga skissgrejer och leksaker på McDonalds när den filmen kom på bio och jag gick och såg den med bror och mor. Jisses. Har försökt få tag i den igen för jag kommer inte ens ihåg den xD ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 17 okt, 2011 23:02 |
|
superman
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^^^^ Ska googla! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. DET ÄR THUMBELINA!!!!! ♥ NOSTALGI ÅHÅHÅHÅHÅHÅHÅHÅHÅ ♥ MINNEN BLOMMAR ♥ Kolla in trailern ♥ http://www.youtube.com/watch?v=jvWzh9NFFZc ![]() Höhö så sant 17 okt, 2011 23:23 |
|
Borttagen
|
ÅÅÅh, den finns med svenskt tal på YouTube! Är överglad!!!
17 okt, 2011 23:59 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen