Nervositet-tråden
Forum > Off Topic > Nervositet-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Borttagen: TACK ♥ ♥ ♥ ♥Skrivet av GinnyOlivia: JAG ÄR NERVÖS. DINOSAURIERNA KOMMER OCH TAR MIG. RÄDDA MIG. ;_; *räddar dig och tar dig tillbaka till Hogwarts* ![]()
16 okt, 2011 21:25 |
|
Borttagen
|
jag gillar inte att visa mina styrkor/specialliteter framför andra. för det första gillar jag inte att skryta, men jag känner en enorm press, och att jag helt enkelt suger.
16 okt, 2011 21:25 |
|
Danzi
Elev |
Jag är jätte nervös för att fråga killen jag gillar ifall vi skulle kunna hitta på något någon dag. Vågar inte.. asså det känns som om han gillar mig, men ändå vågar jag inte x)
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
16 okt, 2011 21:26 |
|
expelliarmus
Elev |
Jag är nervös inför fysikprovet imorgon, JAG BRUKAR INTE VARA NERVÖS INFÖR PROV!
Nej men såhär är det... Senast jag hade ett fysikprov var typ 1½ år sedan :| Jag tycker inte om fysik överdrivet mycket och vi har precis börjat Fysik A-kursen bara för att vi inte hade någon lärare i början av terminen. Han är ny och jag förstår mig inte på honom. Har missat jättemånga fysiklektioner pga läkarbesök! Sammanlagt kanske jag har haft 5 fysiklektioner på hela den här terminen :c Nu har vi prov på något jag inte förstår ett piss av... Jag orkar inte ens försöka plugga, det är inte värt det för jag vet att jag inte kommer att förstå
16 okt, 2011 21:58 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Skrivet av Luna 1: Nervös för att jag är typ kär i min pojkvän, som alltid är kär i mig, men är nervös över att han inte gillar mig för att jag är jag. Jag är löjlig.. Typ kär i din pojkvän? Om ni är tillsammans är det väl inte så konstigt att ni är kära i varandra? Eheh Jag borde inte ha tillgång till mitt tagentbord, mugglis kommer vara indränkt i ty, asså och liksom. Sorry. Det är inte konstigt, och det är därför jag är otroligt löjlig.
Tumblr.
17 okt, 2011 02:21 |
|
Borttagen
|
Jag är nervös, ingen aning om varför. :c
17 okt, 2011 11:32 |
|
Somnium
Elev |
Jag är skitnervös.
Min klass ska hålla ett disco för de små på min skola idag. Jag ska vara där mellan 19-22. Och mina två kompisar, Elin och Filippa, har några planer inför discot. Idag har det varit mycket snack om killar i skolan. Och jag gillar två stycken, och Filippa och Elin ska typ försöka para ihop mig med honom! Jag kommer dö. Är skitnervös inför vad som kommer hända. :c http://slytherinunicorn.tumblr.com/
9 dec, 2011 17:26 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
Blir alltid nervös när jag ska uppträda på scen, Vilket blir väldigt ofta efter som jag går musik klass och det är Lucia tider.
9 dec, 2011 17:30 |
|
Optic
Elev |
Jag är nervös för alla prov
9 dec, 2011 17:33 |
|
scarhead
Lärare |
ska ha två Luciatåg på tisdag, med levande ljus, ett solo och en vers. help me tänk om jag glömmer allt. då får Alma hjälpa mig.... Och Madde...
9 dec, 2011 17:43 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen