Språååk!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag läser spanska. No me gusta </3
16 okt, 2011 20:59 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Borttagen: svenska + engelska + franska + italienska Läser ni två språk i din skola!? Utöver svenska och engelska alltså, hur hinner du me och orkar det? 16 okt, 2011 21:00 |
|
Borttagen
|
Jag läste spanska. Glad it's over.
16 okt, 2011 21:00 |
|
Amandan
Elev |
16 okt, 2011 21:03 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag läste franska fyra år (6-9:an).
Har plockat fram inlärningsböcker för franska och japanska igen och kommer framöver studera det i lagom takt. Ska även se över kvällskurser eller liknande om något halvår/år misstänker jag. ^^ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 16 okt, 2011 21:03 |
|
Borttagen
|
Franska!
16 okt, 2011 21:03 |
|
Borttagen
|
hade velat läsa franska!
16 okt, 2011 21:04 |
|
ikka
Elev |
Jag pluggade spanska i fem år. Hade antagligen fortsatt i år också om jag hade haft några individuella val.
Så nu är det bara svenska & engelska ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
16 okt, 2011 21:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ikka: Jag pluggade spanska i fem år. Hade antagligen fortsatt i år också om jag hade haft några individuella val. Så nu är det bara svenska & engelska skönt 16 okt, 2011 21:06 |
|
Ida S
Lärare |
Föreställ er torsdag eftermiddag. Man är ganska trött då, va?
Då har jag först 1½ h franska, tätt följt av 1½ h tyska Alltså, jag ångrar inte att valde språkinriktning, men det snurrar verkligen i huvudet efter en sån dag! "we live together, and harry does all the cooking." 16 okt, 2011 21:09 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen