meddelande, ring och alrmsignal! :D
Forum > Off Topic > meddelande, ring och alrmsignal! :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginnyy
Elev |
Sms: "Did you get my text? Well you didn't text me back" - Umbridge från AVPS
Ring: How I met your Mother - theme song alarm: Sami - Darren Criss
16 okt, 2011 20:04 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Sms: "Did you get my text? Well you didn't text me back" - Umbridge från AVPS OMG vartifrån fick du den?! O-O Ringsignal: Do you like waffles? - Parry Gripp Meddelande: PLING! ett vanligt pling alltså... Alarm: Lite olika ^^ Just Dance (Lady Gaga) och Miss Blue (Vincent) oftast. Det är såna låtar som jag vaknar på rätt sida av x) wolfstar deserved better. 16 okt, 2011 20:11 |
|
childhoodlight
Elev |
16 okt, 2011 20:16 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Meddelandet: originalet. Har inte hittat något jag vill ha (förrän igår: fick två Pikachu-signaler... men nu vet jag inte hur man byter eeeh fail).
Ringsignal: en Arashi-låt Alarmsignal: en annan Arashi-låt ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 16 okt, 2011 20:18 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Ginnyy: Sms: "Did you get my text? Well you didn't text me back" - Umbridge från AVPS OMG vartifrån fick du den?! O-O Youtube is my best friend!
16 okt, 2011 20:20 |
|
Borttagen
|
Meddelandeton: Någon pling-grej haha.. Rätt irriterande </3
Ringsignal: Just nu har jag Breath med Breaking Benjamin. ♥ Alarmsignal: Detta varierar sjukt mycket, men mestadels har jag Iridescent med Linkin Park, eller We're The Same med Sum 41. ♥ Har även haft bland annat Welcome To The Family med Avenged Sevenfold, Fat Lip med Sum 41 och Until the End med Breaking Benjamin som alarmsignal, känner dock att jag vaknar i chock då och det gillar jag inte. Haha. Men låtarna är grymma :' 16 okt, 2011 20:33 |
|
Borttagen
|
Meddelandesignal: Ingen, har bara vibrator
Ringsignal: Follow med Breaking Benjamin ♥ Alarmsignal: "Mohawk" (..Okej) 16 okt, 2011 20:41 |
|
childhoodlight
Elev |
Meddelandesignal: Alohomora - Hermione
Ringsignal: Hedwig's Theme Alarmsignal: Fera Verto - Professor McGonagall
16 okt, 2011 20:42 |
|
Borttagen
|
Sms: Vibrator
Ringsignal: The Vagina Song Alarmsignal: Trolololo 16 okt, 2011 20:45 |
|
ikka
Elev |
Meddelandesignal: Nokia-pip
Ringsignal: I'm Not Dead - P!nk. Hade The Grouch av Green Day i typ ett år & My Last Breath av Evanescence minst lika länge. Alarm: Vanliga nokia-signalen ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
16 okt, 2011 20:46 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen