Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

hemma!

Forum > Off Topic > hemma!

1 2 3
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av axel:
kanske x-man eller ecklips

Inte direkt min typ av film... tyvärr

16 okt, 2011 17:50

Ginnyy
Elev

Avatar


en bra film, Inglourious Bastards!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m22rjwSRDh1r2n26zo1_500.gif

16 okt, 2011 18:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginnyy:
en bra film, Inglourious Bastards!

Har bara sett snuttar ur den.. NEIN NEIN NEIN eller vad det nu är XDD

Saknade dig i götet

Btw, pälsk på att det bara är gryffare som svarat i tråden!

16 okt, 2011 18:17

expelliarmus
Elev

Avatar


^ Vi är pålitliga you know! ;D Hjälper alltid våra egna.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lyvd2jjLx11qgje7ho1_400.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lsvd9cOJ7V1r4p3tmo1_500.png

16 okt, 2011 18:37

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:


Btw, pälsk på att det bara är gryffare som svarat i tråden!


I'll ruin the moment!!!!! MOAHAHA!
Skönt att vara hemma.

16 okt, 2011 18:40

lillamymin
Elev

Avatar


NESSI! Du ska se film med mig!!! Och äta dig fet på min kladdkaka. Nejmen, Välkommen hem typ, fast du får bädda själv och laga mat minst en gång i veckan nu...Mwohaha.

Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse.

16 okt, 2011 18:58

Borttagen

Avatar


Skrivet av lillamymin:
NESSI! Du ska se film med mig!!! Och äta dig fet på min kladdkaka. Nejmen, Välkommen hem typ, fast du får bädda själv och laga mat minst en gång i veckan nu...Mwohaha.


Din kladdkaka vad mumsig, men just nu lever jag på morötter gurka och guacamole!
Vi kan se film någon annan dag!

16 okt, 2011 19:06

Borttagen

Avatar


the notebook, den är mys, hehe

16 okt, 2011 19:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
the notebook, den är mys, hehe

Jaa, jag tror att det blir den!

16 okt, 2011 19:08

Ginnyy
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginnyy:
en bra film, Inglourious Bastards!

Har bara sett snuttar ur den.. NEIN NEIN NEIN eller vad det nu är XDD

Saknade dig i götet

Btw, pälsk på att det bara är gryffare som svarat i tråden!

Det är nog min favoritfilm, tipsar alltid om den hehe
Hade viljat åka till gbg, men eh.. mådde inte så bra...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m22rjwSRDh1r2n26zo1_500.gif

16 okt, 2011 19:09

1 2 3

Forum > Off Topic > hemma!

Du får inte svara på den här tråden.