hemma!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
16 okt, 2011 17:50 |
|
Ginnyy
Elev |
16 okt, 2011 18:15 |
|
Borttagen
|
Har bara sett snuttar ur den.. NEIN NEIN NEIN eller vad det nu är XDD Saknade dig i götet Btw, pälsk på att det bara är gryffare som svarat i tråden! 16 okt, 2011 18:17 |
|
expelliarmus
Elev |
16 okt, 2011 18:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Btw, pälsk på att det bara är gryffare som svarat i tråden! I'll ruin the moment!!!!! MOAHAHA! Skönt att vara hemma. 16 okt, 2011 18:40 |
|
lillamymin
Elev |
NESSI! Du ska se film med mig!!! Och äta dig fet på min kladdkaka. Nejmen, Välkommen hem typ, fast du får bädda själv och laga mat minst en gång i veckan nu...Mwohaha.
Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 16 okt, 2011 18:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lillamymin: NESSI! Du ska se film med mig!!! Och äta dig fet på min kladdkaka. Nejmen, Välkommen hem typ, fast du får bädda själv och laga mat minst en gång i veckan nu...Mwohaha. Din kladdkaka vad mumsig, men just nu lever jag på morötter gurka och guacamole! Vi kan se film någon annan dag! 16 okt, 2011 19:06 |
|
Borttagen
|
the notebook, den är mys, hehe
16 okt, 2011 19:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: the notebook, den är mys, hehe Jaa, jag tror att det blir den! 16 okt, 2011 19:08 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har bara sett snuttar ur den.. NEIN NEIN NEIN eller vad det nu är XDD Saknade dig i götet Btw, pälsk på att det bara är gryffare som svarat i tråden! Det är nog min favoritfilm, tipsar alltid om den hehe Hade viljat åka till gbg, men eh.. mådde inte så bra...
16 okt, 2011 19:09 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen