Jag vill ha en afro.
Forum > Off Topic > Jag vill ha en afro.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^Låter riktigt coolt!
JAG BLIR MOBBAD PÅ FACEBOOK NU. GAAAH! 16 okt, 2011 14:31 |
|
Cyachi
Elev |
Haha, gissa vad, jag vill också ha ett afro. Så himla coolt!
Så himla skum, haha. ![]() 16 okt, 2011 14:42 |
|
Borttagen
|
^
Ååhh. Jag är inte ensam om att ha afro! :3 Jag önskar verkligen jag hade samma hårtyp som Erykah Badu och Lauryn Hill. Jag skulle kunna gå omkring med en afro varje dag. Jag skulle vara vacker ;D 16 okt, 2011 14:47 |
|
soratanaka
Elev |
Jag funderar på att skaffa rasta, men det lär nog ta ett tag tills dess. Måste först och främst få ordning på mitt hår! ugh.
Så länge du vill göra något med ditt hår - go for it. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 16 okt, 2011 15:12 |
|
expelliarmus
Elev |
Skaffa afro, srlsy, go for it dude!
Åh, denna tråd fick mig att sakna mina dreads något enormt mycket...
16 okt, 2011 15:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av expelliarmus: Skaffa afro, srlsy, go for it dude! Åh, denna tråd fick mig att sakna mina dreads något enormt mycket... DREADS ♥ 16 okt, 2011 15:19 |
|
Salazar1
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Skaffa afro, srlsy, go for it dude! Åh, denna tråd fick mig att sakna mina dreads något enormt mycket... Nu är jag ju sugen på att skaffa dreadlooks Slytherin Pride 16 okt, 2011 15:20 |
|
Borttagen
|
JAG SKA SKAFFA AFRO! Fast min mamma säger jag bör vänta för jag har färgat håret så mycket så mitt hår kommer troligtvis bli skadad ;__;
16 okt, 2011 15:21 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Jag är en tråkperson som aldrig skulle våga göra något sånt, men du är cool, skaffa det! Det skulle säkert vara jättesnyggt :3
![]()
16 okt, 2011 15:22 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag är rätt nöjd med mitt hår, eftersom det är tjockt och har mycket volym, men om jag skulle göra något med det så skulle jag nog vilja färga det lite rödare. Det är snarare blont just nu, med en liten röd nyans.
Afro är jättesnyggt, tycker jag, men det är nog inte många som kan ha det. 16 okt, 2011 16:20 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen