TACK MUGGLIS
Forum > Off Topic > TACK MUGGLIS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Katla
Elev |
15 okt, 2011 11:46 |
|
childhoodlight
Elev |
Grattis love!
Och alltså åh ja THF var ju underbart från början, men sedan mot slutet, att folk skapade trådar om vilka de inte tyckte om och den tråkiga stämningen. :c Inte kul alls. Tycker att Mugglarportalen har en mycket bättre sammanhållning och stämning än vad THF hade, speciellt under 2010 (från början till slut). Wellwell, good times, good times. Grattis igen honeypie! ♥
15 okt, 2011 12:31 |
|
Tonkss
Elev |
15 okt, 2011 12:41 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen