Vilka pairings shippar ni?
Forum > Harry Potter > Vilka pairings shippar ni?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mellanrum
Elev |
15 okt, 2011 10:21 |
|
Borttagen
|
Jag gillar såklart Ron & Hermione, men jag kan inte låta bli att tycka att Harry & Hermione skulle passa så mycket bättre! Hermione & Fred skulle också ha passat... (;
Drarry... nja xD. Men heller Draco & Harry än Draco & Hermione. 15 okt, 2011 10:32 |
|
Anapneo
Elev |
15 okt, 2011 10:46 |
|
soratanaka
Elev |
http://soratanaka.tumblr.com/post/11026798498/otp
Dock läser jag inte så mycket Drarries eftersom jag sällan finner några som passar min smak. Läser då Snarries (där båda är IC) eller LVHP (där Harry är neutral alt. Dark, helst AU & Suspense). Läste ju en där de shippat Harry&BartyJr och den var faktiskt jävligt bra. I övrigt kan jag svara att jag läst Blaise & Ginny-shippade stories, and whilst they fit together, that ain't be my otp. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 15 okt, 2011 10:57 |
|
Borttagen
|
Ginny ♥ Neville
15 okt, 2011 11:04 |
|
Ginny00
Elev |
Hmm.. Jag är ju galen i Hinny, eller vad det nu heter
Men Neville/Luna hade varit GRYMT. 15 okt, 2011 11:18 |
|
MonsterCookie
Elev |
Många som shippar Romione och Nevuna ^^
Måste ju skriva in lite fler som jag shippar: Dean/Luna - började shippa dem när jag läste om sjuan, såg många söta Dena moments då :3 Fred/Hermione - Bara vissa dagar dock.. Fred/Luna - Läser en underbar ff med dem i, som gör att man bara måste shippa dem. George/Luna - Oftast tycker jag bättre om dem än om F/L, venne varför... Dramione. ♥ Drinny. ♥ Druna. ♥ Och sen läser jag typ vad som helst med Fred i x) Gärna OCffs, det gillas :3 Om OC'na är bra skrivna <.< wolfstar deserved better. 15 okt, 2011 11:32 |
|
scarhead
Lärare |
15 okt, 2011 11:56 |
|
Ida S
Lärare |
Haha Blaisuna ftw
Har även hört att folk tack vare/på grund av mig har börjat shippa Draco/Susan, randoooom ^^ I don't, though. Min OTP är dock, och förblir, Dramione ♥ "we live together, and harry does all the cooking." 15 okt, 2011 12:38 |
|
Katla
Elev |
Dransy och Rovender for tha win. They're the best!
På andraplats kommer Snevans och Scose. ♥ Oh, just det. Förstås Drapple och Ludding också! :'D ♏︎ 15 okt, 2011 12:47 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen