Någon i England?
Forum > Off Topic > Någon i England?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hade velat resa till England, något av dem sakerna jag ska göra när jag blir gammal nog
16 okt, 2011 19:05 |
|
999Granger
Elev |
Det filmades nagra Harry Potter scener i Christ Church College, New College och pa Bod i Oxford sa de stallena har jag varit pa.
Little know-it-all 15 feb, 2016 20:15 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen