Snaaaape xD
Forum > Harry Potter > Snaaaape xD
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
14 okt, 2011 21:54 |
|
Tonkss
Elev |
14 okt, 2011 22:30 |
|
linnvendela
Elev |
Snape och Dumbledore som de säger i filmerna. På brittiska och allt. Det är finast så♥
Jaha. 14 okt, 2011 22:35 |
|
sweetfia
Elev |
jag säger "snejp"
Jag kallar dumbledore för "damplord" vet inte vrf xD 14 okt, 2011 22:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av linnvendela: Snape och Dumbledore som de säger i filmerna. På brittiska och allt. Det är finast så♥ 15 okt, 2011 10:37 |
|
Knizzlare
Elev |
15 okt, 2011 10:42 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
Skrivet av linnvendela: Snape och Dumbledore som de säger i filmerna. På brittiska och allt. Det är finast så♥
15 okt, 2011 10:45 |
|
Ginny00
Elev |
Mina och min bästis mysko namn:
De jag kommer på nu i alla fall.. 15 okt, 2011 11:20 |
|
Borttagen
|
15 okt, 2011 11:49 |
|
Ginnny
Elev |
snaaaaaape snejp snape hihi!
15 okt, 2011 13:37 |
Forum > Harry Potter > Snaaaape xD
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen