Pålägg på pannkaka?
Forum > Off Topic > Pålägg på pannkaka?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Danzi
Elev |
Jag gillar typ inte pannkaka längre, får typ kvälvningar av det haha.. men i alla fall, jag åt pannkakor med glass på igår
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
14 okt, 2011 13:00 |
|
Tonkss
Elev |
Jag tycker att socker och kanel, eller socker och citron är jättegott på pannkakor. Liter lite weird kanske, men prova du
14 okt, 2011 13:02 |
|
Borttagen
|
Men gör typ frukt och bär-rulle?
Massvis med tärnad frukt och bär och kanske lite håning eller något sådant i en rullad pannkaka? ewe EDIT: Det är nog lite sent för förslag nu... :c 14 okt, 2011 13:26 |
|
expelliarmus
Elev |
KossanBerta - Det lät verkligen jättegott! Synd nog är jag allergisk mot i princip all frukt </3
Och ja, det är nog lite försent nu, men förslagen uppskattas ändå, för pannkakor äter man ju inte bara en gång i livet!
14 okt, 2011 13:31 |
|
Ida S
Lärare |
Jag älskar att äta pannkakor naturella ^^ Annars är det jättegott att ha på typ lasagne och sen rulla ihop dem :'
"we live together, and harry does all the cooking." 14 okt, 2011 13:38 |
|
sten
Elev |
Nutella ♥3333333333
Annars lägger man två-tre chokladrutor i mitten och liksom rullar pannkakan ni vet aaaaaaa så det smälter lite grann bara AH! 14 okt, 2011 13:44 |
|
Celebikai
Elev |
14 okt, 2011 14:41 |
|
Borttagen
|
... Nu gjorde du mig sugen på pannkakstårta, chokladpudding, prinskorvar och på att jonglera med ägg. Och gå luciatåg. *ha massa Pettson och Findus moments som går runt i skallen* 14 okt, 2011 14:46 |
|
Ginnyy
Elev |
Har kommer världens bästa tips på pålägg på pannkaka! Rå falukorv!
Helt seriöst, jag lovar. Det låter helt knäppt jag vet, men hur gått som helst!
14 okt, 2011 19:37 |
|
tiinaah
Elev |
Åh gu vad gott det vore med pannkakor, har inte ätit det på år och dar typ! Jag gillar dem med pressad citron och socker eller med nutella! MUMS!
14 okt, 2011 19:40 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen