Föräldrar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Samma här, kallar dem inte ens för mamma och pappa när de hör...
14 okt, 2011 14:43 |
|
IamAK
Elev |
med min mamma är jag det, men inte pappa...
14 okt, 2011 15:03 |
|
Borttagen
|
Jag kramar dem aldrig och har aldrig sagt att jag älskar dem (vad jag kan minnas)
You can not tell lies! 14 okt, 2011 15:09 |
|
Borttagen
|
Säger aldrig att jag älskar dem. Jag har en "Jag är rädd för dig för att du kanske ska krama mig-relation" till pappa. ewe
Jag var verkligen rädd för att han skulle krama mig när jag var liten. En gång sa han att han skulle pussa mig på huvudet när jag sov. Gissa vem som hade svårt att sova då? owo (Jag var typ fem till åtta eller nått... Men ändå. :'c) 14 okt, 2011 15:09 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag bor inte hemma så jag blir väldigt glad och kramig och så när jag träffar mina föräldrar
Jag och min käre fader hade en väldigt knackig och apjobbig relation innan då jag nästintill hatade honom för att han verkligen behandlade mig fel, men vi har pratat om det och verkligen kunnat reda ut det på ett annat sätt nu än innan, då det som menades med utrett oftast bara var att det var bra någon dag och sedan blev det samma igen. Jag och Erik åker till mina föräldrar nästa vecka och jag är så lycklig without something there is no nothing 14 okt, 2011 15:09 |
|
Borttagen
|
Ibland under vissa omständigheter annars nej.
14 okt, 2011 16:51 |
|
baramin
Elev |
Kramas varje dag, dock alltid på deras initiativ. Jag kan ärligt talat inte minnas att jag har sagt "jag älskar dig" till någon av dem, vet inte riktigt varför?! De förstår det änd, kanske. Eller något. Har inte heller något minne av att de har sagt det till mig, HAHA.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 14 okt, 2011 16:55 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
Min pappa är som en stor kram go nalle som jag kramar välldigt ofta
Jag har inte kramat mamma sen hennes födelsedag men jag fyller snart så det blir väll dags igen snart.
14 okt, 2011 16:58 |
|
Borttagen
|
Oftast inte, bara om jag/dom ska iväg under några dagar. Pussar blir det aldrig, usch.. Hatar att vara närgången med personer.. Det brukar räcka med ett hejdå och en vink ;P
Jag säger inte heller att jag älskar dom, det vet dom redan 14 okt, 2011 17:02 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag kramar/pussar aldrig mina föräldrar, i princip (det gjorde jag mer när jag var yngre), men jag älskar dem supermycket ändå! Fast min syster kramar jag typ varje dag. Det känns liksom mer naturligt. Vet inte varför...
14 okt, 2011 17:03 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen