Ida S
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
superman
Elev |
Ida S, well, I also happen to be very fangirly och vi diggar helt enkelt dig!
Enchanted ![]() Extremely enchanting indeed expelliarmus, yaaaaay! Luna 1, första ravenclaware och även kakbutler, välkommen! 14 okt, 2011 08:03 |
|
Minidjuret
Elev |
Får jag vara en random kramare? 8D
14 okt, 2011 08:17 |
|
Ida S
Lärare |
14 okt, 2011 10:13 |
|
Fang
Elev |
Jag är med! (Betyder det att jag får kakor?)
14 okt, 2011 15:03 |
|
Tonkss
Elev |
14 okt, 2011 15:09 |
|
superman
Elev |
14 okt, 2011 15:12 |
|
Ida S
Lärare |
*puttar upp så någon kan låsa* : )
"we live together, and harry does all the cooking." 15 okt, 2011 21:12 |
|
Borttagen
|
jag är på! men jag ska också ha någon cool titel o.o
15 okt, 2011 21:24 |
|
Li
Biträdande rektor |
Då vi fått en del synpunkter och åsikter om att fanclubs inte är jätteroligt för alla medlemmar på hemsidan, och att det dessutom blir väldigt många trådar med olika fanclubs som puttar ner övriga trådar i Off Topic, låses härmed alla sådana trådar.
Vill ni uppskatta och kärleka varandra (vilket är jättefint!) så ber vi er använda trådar så som Komplimang-tråden eller liknande Detta beslut tas i och med att även om en hel del tycker fanclubs är jättekul, finns det medlemmar som blir ledsna av att inte få det. Då Mugglis vill sprida så mycket glad stämning som möjligt ser vi i Staff detta som den bästa lösningen. Kontakta gärna mig vid frågor! -låser- without something there is no nothing 15 okt, 2011 21:36 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen