Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] Ida S

Forum > Off Topic > Ida S

1 2
Användare Inlägg
superman
Elev

Avatar


Ida S, well, I also happen to be very fangirly och vi diggar helt enkelt dig!

Enchanted
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lrolptOs1U1qk8gdu.gif
Extremely enchanting indeed

expelliarmus, yaaaaay!

Luna 1, första ravenclaware och även kakbutler, välkommen!

14 okt, 2011 08:03

Minidjuret
Elev

Avatar


Får jag vara en random kramare? 8D

14 okt, 2011 08:17

Ida S
Lärare

Avatar


Oh dear I love you all

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_ls3dxhZ5BC1qivgyf.gif

"we live together, and harry does all the cooking."

14 okt, 2011 10:13

Fang
Elev

Avatar


Jag är med! (Betyder det att jag får kakor?)

14 okt, 2011 15:03

Tonkss
Elev

Avatar


Jag joinar!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lq32y7ZjVj1qeg6syo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lyo2lrMV4x1rnalsco1_500.gif

14 okt, 2011 15:09

superman
Elev

Avatar


Skrivet av Fang:
Jag är med! (Betyder det att jag får kakor?)

Självklart, kakor till alla!

14 okt, 2011 15:12

Ida S
Lärare

Avatar


*puttar upp så någon kan låsa* : )

"we live together, and harry does all the cooking."

15 okt, 2011 21:12

Borttagen

Avatar


jag är på! men jag ska också ha någon cool titel o.o

15 okt, 2011 21:24

Li
Biträdande rektor

Avatar


Då vi fått en del synpunkter och åsikter om att fanclubs inte är jätteroligt för alla medlemmar på hemsidan, och att det dessutom blir väldigt många trådar med olika fanclubs som puttar ner övriga trådar i Off Topic, låses härmed alla sådana trådar.

Vill ni uppskatta och kärleka varandra (vilket är jättefint!) så ber vi er använda trådar så som Komplimang-tråden eller liknande

Detta beslut tas i och med att även om en hel del tycker fanclubs är jättekul, finns det medlemmar som blir ledsna av att inte få det. Då Mugglis vill sprida så mycket glad stämning som möjligt ser vi i Staff detta som den bästa lösningen.

Kontakta gärna mig vid frågor!

-låser-

without something there is no nothing

15 okt, 2011 21:36

1 2

Forum > Off Topic > Ida S

Du får inte svara på den här tråden.