chajldhoodlajjt
Forum > Off Topic > chajldhoodlajjt
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
childhoodlight
Elev |
13 okt, 2011 23:06 |
|
kinshaw
Elev |
Det finns nog inte en enda tråd jag inte tycker om som hon skapat. Den tråd jag helt klart haft roligast i är ju "får jag chans på nån"-tråden, så underbar♥ haha. Men childhoodlight, vi har inte snackat så mycket, men du är en awesome tjej!
![]()
13 okt, 2011 23:10 |
|
Luna 1
Elev |
Jag älskar "Komplimang-tråden" och "Kärleks.tråden" både skänker alla så mycket glädje och lyser upp våra morgnar/dagar/Kvällar/nätter.
childhoodlight is indeed awesome!
Tumblr.
14 okt, 2011 07:42 |
|
Borttagen
|
Jag gillar "far jag chans pa nagon"-traden, den var sa serios och rolig. hihih puss, love u jasmin ♥
14 okt, 2011 09:42 |
|
Celebikai
Elev |
14 okt, 2011 14:47 |
|
childhoodlight
Elev |
Gullisar ♥
Skrivet av Borttagen: Jag gillar "far jag chans pa nagon"-traden, den var sa serios och rolig. hihih puss, love u jasmin ♥ Älskar dig med ju!!! ♥
14 okt, 2011 19:53 |
|
Li
Biträdande rektor |
Då vi fått en del synpunkter och åsikter om att fanclubs inte är jätteroligt för alla medlemmar på hemsidan, och att det dessutom blir väldigt många trådar med olika fanclubs som puttar ner övriga trådar i Off Topic, låses härmed alla sådana trådar.
Vill ni uppskatta och kärleka varandra (vilket är jättefint!) så ber vi er använda trådar så som Komplimang-tråden eller liknande Detta beslut tas i och med att även om en hel del tycker fanclubs är jättekul, finns det medlemmar som blir ledsna av att inte få det. Då Mugglis vill sprida så mycket glad stämning som möjligt ser vi i Staff detta som den bästa lösningen. Kontakta gärna mig vid frågor! -låser- without something there is no nothing 15 okt, 2011 20:22 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen