EXPELLIARMUS FANCLUB
Forum > Off Topic > EXPELLIARMUS FANCLUB
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
ALL HEIL THE QUEEN OF KIWIS!
13 okt, 2011 20:51 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
13 okt, 2011 20:52 |
|
accioron
Elev |
I'M IN!!!
13 okt, 2011 20:53 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Borttagen: ALL HEIL THE QUEEN OF KIWIS! KIIIWIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!! VI SKALL ALLA VANDRA I DROTTNINGEN AV KIWIS FOTSPÅR! HALLELUJAH! ♏︎ 13 okt, 2011 20:54 |
|
ikka
Elev |
I'm in! C:
Egentligen så är ju det här med öppna fanclub-trådar kanske inte bästa sättet att uttrycka hur mycket en medlem betyder, men det är en fin tanke. C: Tänk dock på att det finns risk att de som inte har någon egen fc känner sig utanför, och det vill vi ju inte... ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
13 okt, 2011 20:55 |
|
expelliarmus
Elev |
HALLÅ VI MÅSTE JU POSTA KIWI-FILMEN I MIN FANCLUB SÅ ATT FOLK FÖRSTÅR VARFÖR JAG FÖRKNIPPAS MED KIWIS! :'DDDD
HÄR ÄR DEN; http://youtu.be/6uzRQ-KcMiU (ja kära människor, jag är idioten som spelar gollum och skriker efter kiwis almost all the time....) ikka - håller helt klart med :c Har uttryckt mina åsikter om detta i andra trådar... Jag hoppas att ingen blir ledsen av sånt här, jag älskar er alla och jag älskar att ni gör detta för mig, ni är underbara!
13 okt, 2011 20:56 |
|
Borttagen
|
^Bakom alla får och så, är det en random gubbe som bara står där :s
Lite creepy... 13 okt, 2011 20:59 |
|
Borttagen
|
HAHAHAHAHAHA.
Alskar nar du springer. Har fan en tumor i ansiktet av garv. Jag skramde fan katten!! XD XD XD 13 okt, 2011 21:07 |
scarhead
Lärare |
13 okt, 2011 21:10 |
|
Ida S
Lärare |
I'm in. Totally.
"we live together, and harry does all the cooking." 13 okt, 2011 21:14 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen