Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Snape blev en labyrint

Forum > Off Topic > Snape blev en labyrint

1 2 3
Användare Inlägg
Enchanted
Elev

Avatar


Skrivet av superman:
Skrivet av Enchanted:
Jag har drömt att jag var på mugglisträffen men alla ignorerade mig o.o

Det drömde jag också för ett jag sen!

Jag har nog faktiskt lite farhågor på att ingen kommer gilla mig och alla bara struntar i mig... Det känns som att alla redan känner varandra irl o.o

13 okt, 2011 19:54

Smile
Elev

Avatar


En gång drömde jag att jag Katla och Knizzlare var på en mugglisträff i Stockholm typ. Och vi hade varit hemma hos mig och gjort en skylt där det stod Muggli säger och sånt där.
Och sen längst ner stod det:
Smile ♥ Puffsurrare ♥ Knizzlare ♥
Gryffindor Hufflepuff Hufflepuff
Hehe, sen ritade jag av den och satte upp på min garderobsdörr (i verkligheten alltså)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_lpszvdu7dA1qa1id2o2_r2_250.gif Draco Malfoy+Julia Malfoy=Om några år gifta och har två barn! Rose och Justin :)<3 Glöm inte att läsa och kommentera min ff Jamie Mallow´s första år på Hogwarts [SV]

13 okt, 2011 20:02

Borttagen

Avatar


expelliarmus - Jag ser dig som en snäll och trevlig människa men jag har ingen aning om varför jag drömmer om dig .___. I mina drömmar är du motsatsen till den personen jag har uppfattat dig som. I mina drömmar är du elak, galen och läskig. Du kastar kiwi på folk och jagar mina grannar med en yxa.

13 okt, 2011 20:02

expelliarmus
Elev

Avatar


^ Haha, nämen vad trevligt! Du har lyckats fånga båda mina sidor! Jag är snäll och trevligt men jag kan samtidigt vara jävligt bitchig, galen och lite smått elak! ;D

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lyvd2jjLx11qgje7ho1_400.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lsvd9cOJ7V1r4p3tmo1_500.png

13 okt, 2011 20:10

Ida S
Lärare

Avatar


Okej, min mugglisdröm: Jag skrev "Okej" i ett inlägg och fick över 100 tummar-upp.
Och... det var ingen kul dröm. Fick massa skuldkänslor för det kändes som om alla slösat bort tummar på något totalt onödigt. Vilket de hade xD

"we live together, and harry does all the cooking."

13 okt, 2011 21:38

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Enchanted:
Skrivet av superman:
Skrivet av Enchanted:
Jag har drömt att jag var på mugglisträffen men alla ignorerade mig o.o

Det drömde jag också för ett jag sen!

Jag har nog faktiskt lite farhågor på att ingen kommer gilla mig och alla bara struntar i mig... Det känns som att alla redan känner varandra irl o.o


DUDE, vi delar ju tydligen födelsedag så HUR skall jag kunna dissa dig? Det är första... kanske andra gången som jag någonsin TRÄFFAR någon irl som fyller år samtidigt som jag. IIIH

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

13 okt, 2011 21:46

lillamymin
Elev

Avatar


Jag drömde att typ jag tror det var Li och Erfa sprang runt med en boll. Och sedan helt plötsligt kom det en massa människor springandes efter. Som typ skulle fånga bollen, och det var typ min morsa och en massa från mugglis (kommer inte ihåg vilka. Det var jätterandom. Och sedan flashade allt till en scen där jag åt en bulle, och satt på en läktare till en quidditchplan. Där det spelade ett lag i typ svarta tröjor. Jag är seriöst skadad sedan Q-SM.

Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse.

13 okt, 2011 21:49

Fang
Elev

Avatar


Jag träffade Erfa och Eriskay sen började jag skrika (i drömmen) för att jag insåg att det var en dröm.

En annan dröm var jag på Hp/mugglis-träff men jag hade inte betalat som man behövde göra för att få gå. Det var på nån brygga. Sen gick alla (typ 10-20 pers) till nån lokal och jag fick vara i nåt rum. Sen när jag klev ut så var det en scen brevid rummet och typ 1000 personer som var på nån läktare. Strålkastarna kom på mig och alla jublade. Sen började ån W-rock spelning och jag började gå mot utgången men jag stannade vi ett ställe där Eriskay och EMELESEL var. OCh vi snackade ganska länge. Sen kommer jag inte ihåg nå mer.

14 okt, 2011 17:01

Luna 1
Elev

Avatar


Skrivet av expelliarmus:
VARFÖR DRÖMMER ALLA OM MIG!?!?!?! THIS IS SCARY!!!
Allvarligt, vad tänker ni om mig? Eftersom att era hjärnor obviously har mig i tankarna!? Tänk om man var drömtydare... Jag borde förresten bli dröm-kändis!

Jag drömmer tyvärr ingenting tillbaka om er :c Jag drömmer aldrig så att jag kommer ihåg det, skittråkigt!

Vi tycker du är en helt underbar människa som vi skulle ÄLSKA att känna irl, och våra drömmer försöker så gott dem kan med att få det hända! Men jag vill inte ha en dröm med dig om du vill döda mig, THAT'S SO SCARY!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F3150hg5.gif Tumblr.

14 okt, 2011 17:36

superman
Elev

Avatar


Skrivet av expelliarmus:
VARFÖR DRÖMMER ALLA OM MIG!?!?!?! THIS IS SCARY!!!
Allvarligt, vad tänker ni om mig? Eftersom att era hjärnor obviously har mig i tankarna!? Tänk om man var drömtydare... Jag borde förresten bli dröm-kändis!

Jag drömmer tyvärr ingenting tillbaka om er :c Jag drömmer aldrig så att jag kommer ihåg det, skittråkigt!

Haha jag drömmer om mina upplevelser/tankar under dagen. Och eftersom jag läste om att alla andra hade drömt om dig så drömde jag också om dig och du är ju väldigt omtyckt och aktiv här på mugglis och det sätter sina spår = får folk att tänka på dig = får folk att drömma om dig!

14 okt, 2011 17:39

1 2 3

Forum > Off Topic > Snape blev en labyrint

Du får inte svara på den här tråden.