Sjuk-tråden
Forum > Off Topic > Sjuk-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kinshaw
Elev |
Cyachi, ja men typ. Usch vad jobbigt det är!
Ät mycket frukt som innehåller c-vitaminer. Förut tyckte jag verkligen inte om te, och då pressade jag citron och hade det i varm saft istället, funkar lika bra som te ![]()
14 okt, 2011 14:55 |
|
Tonkss
Elev |
14 okt, 2011 15:01 |
|
cannedcorn
Elev |
Upp, upp lilla tråd! Jag gillade den här tråden, man kan klaga :3
Jag är sjuk! Influensa. It sucks. Hostar upp lungorna, har 38-39 graders feber (vilket är väldigt högt för mig som har 35.5-36 i vanliga fall), ont i hela kroppen, huvudvärk och på toppen av det så har jag mensverk. Har haft det så sen i torsdags. JAG VILL BLI FRISK.
21 nov, 2011 20:03 |
|
Borttagen
|
Min syrra är magsjuk
21 nov, 2011 20:04 |
|
baramin
Elev |
Jag vill bli sjuk på influensanivå. Tycker att det är småmysigt. Jag vet att jag är dum i huvudet, menmen.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 21 nov, 2011 20:05 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Cyachi: Här kan alla som är sjuka få skriva av sig, be om tips eller bara försöka få lite medlidande. I'll start! Jag har varit sjuk hela veckan, men vill verkligen bli frisk till imorgon. Har en inplanerad shoppingrunda med två vänner och vill ju liksom inte missa det. Så, någon som har tips på hur man snabbt kan bli av med lite halsont? Testa med glass "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 nov, 2011 20:09 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Jag hostade och mådde illa och var lite yr idag :s hoppas hoppas hoppas att jag inte blir sjuk nu. Alla har nyss varit förkylda men jag har sluppit det.......
![]()
21 nov, 2011 20:10 |
|
Borttagen
|
Jag mår kasst. ._.
Ska gå i skolan imorgon dock, slutar halv tolv. (Halv studiedag. :3) Men på onsdag blir det nog ingen gympa. ewe Borde slå ihop datorn... Får bara mer ont av att sitta vid datorn. '-' 21 nov, 2011 20:14 |
|
Borttagen
|
Jag är sjuk i huvudet
21 nov, 2011 20:17 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag är sjuk i huvudet HAHAH tänkte precis gå in i den här tråden och skriva "räknas sjuk i huvudet?" SLUTA SNO MINA TANKAR, evil mel
21 nov, 2011 20:21 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen