Halloween!
Forum > Off Topic > Halloween!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mandy Diamond
Elev |
Är i Kina då
[url=http://neato.blogg.se/?tmp=
13 okt, 2011 07:16 |
|
Borttagen
|
Avada Kedavra eller godis låter kul
13 okt, 2011 07:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyOlivia: Iiiiih, längtar! Jag och några kompisar ska gå Avada Kedavra eller godis. Vi har gått påskkärringar de senaste två åren och fått ihop lots of godis så vi hoppas på storvinst nu till Halloween. Sen sover vi över hos någon och är uppe till två och är helt sockerchockflamsiga. Kärlek ♥ (OBS OBS DET ÄR INTE BARNSLIGT ATT GÅ PÅSKKÄRRING ELLER BUS ELLER GODIS. DET ÄR MOGET) 13 okt, 2011 07:32 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
13 okt, 2011 07:51 |
|
ikka
Elev |
Den 29 ska jag på halloweenfest :>
miyuki: Jag börjar, hemskt nog, känna mig lite gammal för att springa runt och tigga godis xD Men något halloweenigt vore awesome ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
13 okt, 2011 08:05 |
|
Cyachi
Elev |
En kompis till mig älskar Halloween (mer än julafton??!), så kanske firar lite med henne.
Sen håller vi alltid i ett Halloween-disco i stallet, även fast det mest blir jobb för mig då. 13 okt, 2011 11:52 |
|
Minidjuret
Elev |
Halloweenfest för 3:e året i rad^^ Bus eller godis på kvällen tror jag C:
13 okt, 2011 12:02 |
|
Celebikai
Elev |
Gick bus eller godis men en vän på hennes födelsedag, ingen ville ge oss godis :C
Fick bara typ en halv påse bridge-bladning. Kommer kolla på Monster Madness (eller nåt annat läskigt) och äta godis c: ![]()
13 okt, 2011 12:03 |
|
Borttagen
|
Min familj har en halloweentradtion.
Släck alla lampor och låtsas att du inte är hemma. ewe 13 okt, 2011 12:04 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Skrivet av Borttagen: Längat sååååå mycket. VARFÖR SKULLE DET ENS VARA BARNSLIGT?Skrivet av GinnyOlivia: Iiiiih, längtar! Jag och några kompisar ska gå Avada Kedavra eller godis. Vi har gått påskkärringar de senaste två åren och fått ihop lots of godis så vi hoppas på storvinst nu till Halloween. Sen sover vi över hos någon och är uppe till två och är helt sockerchockflamsiga. Kärlek ♥ (OBS OBS DET ÄR INTE BARNSLIGT ATT GÅ PÅSKKÄRRING ELLER BUS ELLER GODIS. DET ÄR MOGET)
13 okt, 2011 13:13 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen