EM
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av expelliarmus: Uh, kollar inte på sånt där skit :$$ WHAT?! juuuu neeeeed to speeeeek english här, aj dånt anderständ juuu ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 11 okt, 2011 23:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av expelliarmus: Uh, kollar inte på sånt där skit :$$ Fotboll är inte skit, det är konst! Tänk om någon skulle säga att Quidditch är skit... Fast Quidditch är ju såklart 100 ggr bättre än fotboll 11 okt, 2011 23:04 |
|
Dante
Lärare |
Riktigt jäkla nice!
Kintsugi: Åh, vad surt! Själv testade jag för första gången att betta emot hjärtat, det vill säga att jag la en slant på att det skulle bli oavgjort eller vinst för Holland. Jag trodde inte att jag skulle hinna se matchen så det var mycket därför. Nu i efterhand bryr jag mig faktiskt inte om att jag förlorade pengar på matchen. Det känns så himla bra att Sverige lyckades vinna, så det blev väl kanske lite som en win-win ändå! 11 okt, 2011 23:11 |
|
expelliarmus
Elev |
Jag HATAR fotboll, förstår inte grejen med att jaga en boll... Kan inte påstå att jag är ett huuuuge fan av Quidditch heller! & jag förstår verkligen inte varför man orkar bry sig så mycket om sådana här saker :$$ But hey, that's just me I guess.
11 okt, 2011 23:12 |
|
Dante
Lärare |
expelliarmus: Haha, man kan inte förstå allt!
Tänk att i mina öron så låter det du säger ungefär som att någon skulle säga; Förstår inte grejen med att gilla eller bry sig om Harry Potter... Man orkar i stort sett inte ens förklara eftersom det finns så mycket man gillar med det! 11 okt, 2011 23:20 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Dante: expelliarmus: Haha, man kan inte förstå allt! Tänk att i mina öron så låter det du säger ungefär som att någon skulle säga; Förstår inte grejen med att gilla eller bry sig om Harry Potter... Man orkar i stort sett inte ens förklara eftersom det finns så mycket man gillar med det! Word. without something there is no nothing 12 okt, 2011 08:10 |
|
Borttagen
|
Oj, haha, har missat detta helt. :$
Iaf, go SVERIGE! 12 okt, 2011 08:12 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen