Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Trög?

Forum > Harry Potter > Trög?

1 2
Användare Inlägg
MissWentz
Elev

Avatar


OMG det stämmer ju! ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ffd908bbfa37d7b4e8d53014c0f7045d7%2Ftumblr_mht2alk32S1r2jx5co2_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F181d8acc02dc6cba08a73f08a38fa646%2Ftumblr_mht2alk32S1r2jx5co3_250.gif

10 okt, 2011 19:25

Minidjuret
Elev

Avatar


Skrivet av Ms.Riddle:
Är jag trög som inte har upptäckt att
1) Både Severus och Lily använder ordet Always, som. Asså.
Harry: Will you stay with me? (eller nåt)
Lily: Always.

Dumbledore: After all this time?
Severus: Always.

2) Att bröderna Pervell (stavas de så?) är ungefär som Harry, Voldemort, och Severus?

One died for power. (Voldemort/Äldste brodern med fläderstaven)
One died for lost love. (Snape/Näst äldste brodern med uppståndelsestenen)
One greeted death like an old friend. (Harry/Yngste brodern med osynlighetsmanteln)

Är jag den enda som inte upptäckt det? :o



Hur menar du med Always?

11 okt, 2011 10:21

butter
Elev

Avatar


Always Always eller Always eller bara Always???


Det är olika som ni ser

11 okt, 2011 10:26

Borttagen

Avatar


haha, har inte tänkt på det tidigare

11 okt, 2011 13:38

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Minidjuret:
Skrivet av Ms.Riddle:
Är jag trög som inte har upptäckt att
1) Både Severus och Lily använder ordet Always, som. Asså.
Harry: Will you stay with me? (eller nåt)
Lily: Always.

Dumbledore: After all this time?
Severus: Always.

2) Att bröderna Pervell (stavas de så?) är ungefär som Harry, Voldemort, och Severus?

One died for power. (Voldemort/Äldste brodern med fläderstaven)
One died for lost love. (Snape/Näst äldste brodern med uppståndelsestenen)
One greeted death like an old friend. (Harry/Yngste brodern med osynlighetsmanteln)

Är jag den enda som inte upptäckt det? :o



Hur menar du med Always?


Men du veeeet, ALWAYS!
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F27.media.tumblr.com%2Ftumblr_lolrixswQK1qe61euo1_500.jpg större bild

Skrivet av childhoodlight:
Det är liksom det som är meningen...


HAHAHA jag fick det till "det är liksom meningen att man skall vara trög". xD eeeh fail.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

11 okt, 2011 14:30

Borttagen

Avatar


Har aldrig lagt märke till det förut...
Men så är det säkert!

11 okt, 2011 16:09

childhoodlight
Elev

Avatar


Kintsugi HAHAHAHA alltså ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1bf78e6b3d2d7300daeeb5216ee65cb0%2Ftumblr_mg61lr0KgA1rcru73o1_500.gif

11 okt, 2011 17:51

Borttagen

Avatar


hmm ja du inget man har tänkt på direkt

8 dec, 2011 20:21

1 2

Forum > Harry Potter > Trög?

Du får inte svara på den här tråden.