Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Behöver hjälp med bilduppgiften.

Forum > Off Topic > Behöver hjälp med bilduppgiften.

1 2
Användare Inlägg
Sikelvargen
Elev

Avatar


Loggan kan vara en stor cupcake som det står Ekki´s på

jag älskar vargar!och katter!och julen!

30 okt, 2011 14:03

The Deathly Hallow
Elev

Avatar


Jag instämmer med föregående talare

But don't tell me where the road ends, Cause I just don't wanna know

30 okt, 2011 14:04

Borttagen

Avatar


Hmm.. Jo det vore kanske något.
Ska fundera vidare på idéerna, tack!

30 okt, 2011 14:20

adliitam
Elev

Avatar


Skrivet av Sikelvargen:
Loggan kan vara en stor cupcake som det står Ekki´s på


this

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi41.tinypic.com%2F2yw8h3r.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi40.tinypic.com%2F9i705k.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi42.tinypic.com%2F2lo3qz7.png

30 okt, 2011 14:29

Borttagen

Avatar


Tack igen för alla idéer!

Nu är det så att vi fått en ''vidare uppgift'' till den, där vi ska göra en produkt till vårat företag. Både jag och min bildlärare tyckte det var lite för.. Eh.. ''Enkelt'' att bara rita en cupcake. Så jag bestämde mig för att göra en meny, eftersom det är som ett litet café där man köper cupcakes + dryck. Men, som vanligt har jag brist på idéer, så jag behöver er hjälp igen. ♥

Menyn kommer vara ljusrosa och överst kommer det stå 'Ekki's', med en cupcake över i:et och ett streck under hela namnet. Under det hade jag tänkt att jag först ritar olika cupcakes, och brevid dem vad det är för smak etc.

Så, jag behöver lite tips på olika smaker som dom kan ha, och hur de ska se ut.

Gärna lite udda/ovanliga smaker, som inte är så jättevanligt liksom. Eftersom jag ska förklara varför just mitt företag är speciellt jämfört med andra cupcakes företag(om det finns?). Men gärna vanliga smaker också, eftersom jag inte är expert på vad det brukar finnas för smaker på cupcakes.

Sen undrar jag bara, det är väll glasyren som har själva ''smaken'', eller är det själva ''muffinsen''? Eller båda kanske?

4 dec, 2011 20:16

Borttagen

Avatar


Jag skulle tycka det var tråkigt om de säljde samma muffins med olika glasyrer på. Båda ska smaka och det med basta!

4 dec, 2011 22:39

Borttagen

Avatar


Jo, jag tyckte också det. Har ett par stycken på menyn nu, och då är det smak på både glasyren och själva muffinsen, på några är det även topping.

5 dec, 2011 16:24

1 2

Forum > Off Topic > Behöver hjälp med bilduppgiften.

Du får inte svara på den här tråden.