Min svenskalärare...
Forum > Harry Potter > Min svenskalärare...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Katla
Elev |
Det var min pappa som Harry Potterifierade mig när jag var 6 år! Jag är uppvuxen i en HP-familj! Men skolan finns ju alltid kvar att Harry Potterifiera förstås....Typ alla i min klass förutom mitt kompisgäng tycker att Harry Potter "suger"....
♏︎ 11 feb, 2011 20:34 |
|
Borttagen
|
Mina kompisar!Går inte så bra.Ingen av dom värka vara intrreserade att prova läsa
11 feb, 2011 21:00 |
|
Nagini
Elev |
försöker få min pappa att läsa den och min kompis dom älskar filmerna men dom tycker en bok på 200 sidor är tjockt man bara omg ni går i 6an
tänkte det var daks att byta singnatur...men kommer inte på non bra 11 feb, 2011 22:33 |
|
jan
Elev |
va oj haha jag fàr läsa typ vad jag vil
Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
11 feb, 2011 22:36 |
|
Samsara
Elev |
Mah, orkar inte ödsla energi på att få mina föräldrar att läsa böckerna, vet att de inte skulle göra det hur mycket jag än tjatar, och de är trots allt riktade till tonåringar/unga vuxna.
Meen, jag fick min förr fett skeptiska kompis att börja läsa böckerna! Hon är på trean nu. :'3 11 feb, 2011 22:39 |
|
ikka
Elev |
Försöker få en tjej i min klass att läsa alla böckerna under sportlovet, men det går inte så bra. Tyvärr. ^^
Pappa är helt övertygad om att det är barnböcker ;o ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
11 feb, 2011 22:44 |
|
jan
Elev |
Skrivet av ikka: ha dom är inte vuxen böker i alla fal Försöker få en tjej i min klass att läsa alla böckerna under sportlovet, men det går inte så bra. Tyvärr. ^^ Pappa är helt övertygad om att det är barnböcker ;o Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
11 feb, 2011 22:50 |
|
soratanaka
Elev |
Svensklärare*
Vår lärare har i alla fall sett filmerna, och läst en del av böckerna. Osäker dock, på om hon läst alla. Hon var i alla fall intresserad av fanfics, och jag råkade komma på lite försent att jag tipsat om slash. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 11 feb, 2011 23:01 |
|
Samsara
Elev |
Skrivet av soratanaka: Svensklärare*. Stavningspolis, Sora! Jag gillar inte att rätta folk längre eftersom folk blev skitirriterade på mig förr då jag gjorde det hela tiden. Men råkade rätta en vän idag på just det ordet, svensklärare. Då blev hon bara sur. 11 feb, 2011 23:04 |
|
ikka
Elev |
Skrivet av jan: Skrivet av ikka: ha dom är inte vuxen böker i alla fal Försöker få en tjej i min klass att läsa alla böckerna under sportlovet, men det går inte så bra. Tyvärr. ^^ Pappa är helt övertygad om att det är barnböcker ;o Nä, visst, men han tycker jag är töntig som fortfarande läser dem, lol. Själv har han nog inte läst någon bok alls de senaste tio åren, vad jag vet. ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
11 feb, 2011 23:15 |
Forum > Harry Potter > Min svenskalärare...
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen