Vi som älskar allt som har med Sv. Hollywoodfruar förutom Gunilla Persson
Forum > Off Topic > Vi som älskar allt som har med Sv. Hollywoodfruar förutom Gunilla Persson
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Dracos Tvillingsyster: Skrivet av Enchanted: Jag gillar inte hon som tog hål i öronen på sitt barn "Nu ska hon bli en riktigt tjej" wtf?! Påpekar du att jag är en man!? Du ska DÖ! Eller hur!? Jag brukar inte trippa runt i klackar eller har rosa hela tiden, guess I'm a guy xD 9 okt, 2011 20:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dracos Tvillingsyster: BÄST.Skrivet av Borttagen: Nä, orkar inte med dem, fast Maria Montazami är ju faktiskt störtskön! :' När man kommer till öknen, då hittar man sand och då är det man börjar promenera. 9 okt, 2011 20:09 |
|
scarhead
Lärare |
OSTKROKAR!
ser aldrig på det, men läste på Kissies blogg (läser den ibland bara för att liksom) om hur hennes barn spydde inför en casting och hon sa att det bara är bra för att det är Gud som får henne att spy?!? 9 okt, 2011 20:10 |
|
Elley
Elev |
Skrivet av Enchanted: Skrivet av Dracos Tvillingsyster: Skrivet av Enchanted: Jag gillar inte hon som tog hål i öronen på sitt barn "Nu ska hon bli en riktigt tjej" wtf?! Påpekar du att jag är en man!? Du ska DÖ! Eller hur!? Jag brukar inte trippa runt i klackar eller har rosa hela tiden, guess I'm a guy xD Såklart du är! Vad trodde du själv?
http://nouw.com/ellenfelixson/
9 okt, 2011 20:10 |
|
expelliarmus
Elev |
Psykisk barnmisshandel är vad den kvinnan håller på med (Gunilla Persson alltså). Blir så jävla äcklad av henne att jag inte klarar av att se på det där skitprogrammet, allvarligt, hon måste ha blivit tappad i golvet som barn.
9 okt, 2011 21:18 |
|
adliitam
Elev |
Tycker inte om någon av dom förutom Maria Montazami!!!!
Skrivet av expelliarmus: Psykisk barnmisshandel är vad den kvinnan håller på med (Gunilla Persson alltså). Blir så jävla äcklad av henne att jag inte klarar av att se på det där skitprogrammet, allvarligt, hon måste ha blivit tappad i golvet som barn. this!!! ![]() ![]()
9 okt, 2011 21:20 |
|
Amandan
Elev |
Alltså, jag tycker så otroligt synd om hennes dotter Erika. Usch, är allt jag kan säg om den där kärringen.
Min tumblr!
9 okt, 2011 21:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av expelliarmus: Psykisk barnmisshandel är vad den kvinnan håller på med (Gunilla Persson alltså). Blir så jävla äcklad av henne att jag inte klarar av att se på det där skitprogrammet, allvarligt, hon måste ha blivit tappad i golvet som barn. W00t? Barnmisshandel? Have I missed something? :o 9 okt, 2011 21:21 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av expelliarmus: Psykisk barnmisshandel är vad den kvinnan håller på med (Gunilla Persson alltså). Blir så jävla äcklad av henne att jag inte klarar av att se på det där skitprogrammet, allvarligt, hon måste ha blivit tappad i golvet som barn. W00t? Barnmisshandel? Have I missed something? :o Läste du vad jag skrev? Psykisk barnmisshandel.
9 okt, 2011 21:33 |
|
Borttagen
|
"Vet du vad, det är jättebra att du kräks så du får upp allt det där slemmet som sitter i halsen. Det är Gud som gör så att du gör det, förstår du. Det är Jesus som ser till att du kräks nu, jag har bett till honom. Det är det som gör att du kräks, inte att du är nervös."
Asså Gunilla är ju helt . . . 9 okt, 2011 21:39 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen