Vad drömde du i natt?
Forum > Off Topic > Vad drömde du i natt?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
9 okt, 2011 21:17 |
|
Borttagen
|
Jag drömde svart ^^
9 okt, 2011 21:18 |
|
Mandy Diamond
Elev |
9 okt, 2011 21:19 |
|
Amandan
Elev |
Jag drömde att killen som min kompis är lite intresserad av kysste mig. Hon blev ledsen. Åh, jag hatar sådana drömmar där mina vänner blir ledsna, drömmer sådana ofta.
Usch, jag avskyr honom verkligen också, alltså irl. Han går mig alltid på nerverna, borde inte direkt ta åt mig när han alltid är på mig och ska irritera mig, men det går inte att bara ignorera. blä på mina drömmar. Min tumblr!
9 okt, 2011 21:24 |
|
leumas vän
Elev |
9 okt, 2011 21:25 |
|
Smile
Elev |
I natt drömde jag att, ja vad var det jag drömde? Jag glömde precis bort xD
Draco Malfoy+Julia Malfoy=Om några år gifta och har två barn! Rose och Justin :)<3
Glöm inte att läsa och kommentera min ff Jamie Mallow´s första år på Hogwarts [SV]
10 okt, 2011 07:45 |
|
GinnyOlivia
Elev |
10 okt, 2011 08:22 |
|
Borttagen
|
jag drömde om att Enchanted hade lagt upp en ny awesome spotify lista och att jag kände mig djupt förråd att hon inte berättat för mig o.o xD
10 okt, 2011 08:33 |
|
soratanaka
Elev |
Jag återupplevde minnen, och det var hemskt.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 10 okt, 2011 10:28 |
|
Luna 1
Elev |
Ni vet killarna som gjorde; "Harry Potter starts a band"? Iaf, jag träffade dem på staden och dem började prata med mig och sedan kom avifors flygande (jag hon flög) över oss och var helt;
"HEEEEEEJ!" och så landade hon och vi gjorde en video som var awesome.. UNDERBAR DRÖM! D:
Tumblr.
31 okt, 2011 18:29 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen