Har äntligen köpt Narcissas stav.
Forum > Off Topic > Har äntligen köpt Narcissas stav.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Katla
Elev |
Cailine, U SO BEAUTIFUL?
Önskar själv Narcissa's, har redan Bellatrix's, vill ha båda systrarna. (Dock är jag inte särskilt intresserad vid Andromeda, så tyvärr är hennes trollstav out of the game) ♏︎ 9 okt, 2011 00:40 |
|
Cailine
Elev |
Har Dracos, har beställt Lucius käpp inkl. stav som jag ska hämta i london nästa vecka när jag är där och träffar mina kusiner, och nu Narcissas. ![]() ![]()
9 okt, 2011 00:43 |
|
Ginnyy
Elev |
9 okt, 2011 01:27 |
|
Danzi
Elev |
9 okt, 2011 01:39 |
|
Nintendo64
Elev |
9 okt, 2011 01:50 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
Du är ju grymt snygg!
Jag har Albus stav för Tonks fanns inte
9 okt, 2011 08:29 |
|
Luna 1
Elev |
9 okt, 2011 08:34 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Gud så vacker du är, kag önskar mig Sevs, som jag tycker är fin.
DU ÄR EN AV SNYGGASTE MÄNNISKORNA PÅ JORDEN KVINNA!!!
9 okt, 2011 08:39 |
|
Ginnyy
Elev |
9 okt, 2011 08:55 |
|
Borttagen
|
Riktigt snygg staav x'D.
2 nov, 2011 13:51 |
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen