HP-Lajv i Uppsala!
Forum > Off Topic > HP-Lajv i Uppsala!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MonsterCookie
Elev |
Wee, jag är på, som du kanske vet
wolfstar deserved better. 9 okt, 2011 15:06 |
|
Mandy Diamond
Elev |
9 okt, 2011 15:44 |
|
Borttagen
|
Yaay? Är du dödsätare eller DA-medlem på lajvet? 9 okt, 2011 18:55 |
|
SnakeBitten
Elev |
Åhhh!! Gud vad kul!
Inte 100% säker på att jag kan men sak se! Vad behöver man ta med sig i så fall? "Those are my principles and if you don't like them... Well, I've got others." 9 okt, 2011 19:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av SnakeBitten: Åhhh!! Gud vad kul! Inte 100% säker på att jag kan men sak se! Vad behöver man ta med sig i så fall? Trollstav och ett glatt humör! Vi bjuder på fika! 9 okt, 2011 19:57 |
|
Borttagen
|
Êxakt mad ska man ha med och vilka tider är det? Mat? osv
9 okt, 2011 19:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Êxakt mad ska man ha med och vilka tider är det? Mat? osv Kommer publicera mer info i första inlägget inom en timme, så stay tuned! 9 okt, 2011 19:59 |
|
SnakeBitten
Elev |
Tror ni kommer få en total gröngöling på halsen... Hope you don't mind
"Those are my principles and if you don't like them... Well, I've got others." 9 okt, 2011 21:49 |
|
Borttagen
|
Det gör inget, det är bara kul med lite nya människor! 9 okt, 2011 21:50 |
|
SnakeBitten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det gör inget, det är bara kul med lite nya människor! Yay! Har nämligen aldrig rollat IRL, bara skrivna versioner på internet... *In shame...* "Those are my principles and if you don't like them... Well, I've got others." 9 okt, 2011 21:53 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen