Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

HP-Lajv i Uppsala!

Forum > Off Topic > HP-Lajv i Uppsala!

1 2 3 4
Användare Inlägg
MonsterCookie
Elev

Avatar


Wee, jag är på, som du kanske vet

wolfstar deserved better.

9 okt, 2011 15:06

Mandy Diamond
Elev

Avatar


kan inte är i kina då

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F29.media.tumblr.com%2Ftumblr_lqsbwehAzR1qecdhwo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lsb46q3YDa1r3oc7fo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_ls40zhsa6k1qeb0q0o5_500.gif [url=http://neato.blogg.se/?tmp=

9 okt, 2011 15:44

Borttagen

Avatar


Skrivet av MonsterCookie:
Wee, jag är på, som du kanske vet


Yaay? Är du dödsätare eller DA-medlem på lajvet?

9 okt, 2011 18:55

SnakeBitten
Elev

Avatar


Åhhh!! Gud vad kul!
Inte 100% säker på att jag kan men sak se!
Vad behöver man ta med sig i så fall?

"Those are my principles and if you don't like them... Well, I've got others."

9 okt, 2011 19:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av SnakeBitten:
Åhhh!! Gud vad kul!
Inte 100% säker på att jag kan men sak se!
Vad behöver man ta med sig i så fall?


Trollstav och ett glatt humör! Vi bjuder på fika!

9 okt, 2011 19:57

Borttagen

Avatar


Êxakt mad ska man ha med och vilka tider är det? Mat? osv

9 okt, 2011 19:58

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Êxakt mad ska man ha med och vilka tider är det? Mat? osv


Kommer publicera mer info i första inlägget inom en timme, så stay tuned!

9 okt, 2011 19:59

SnakeBitten
Elev

Avatar


Tror ni kommer få en total gröngöling på halsen... Hope you don't mind

"Those are my principles and if you don't like them... Well, I've got others."

9 okt, 2011 21:49

Borttagen

Avatar


Skrivet av SnakeBitten:
Tror ni kommer få en total gröngöling på halsen... Hope you don't mind


Det gör inget, det är bara kul med lite nya människor!

9 okt, 2011 21:50

SnakeBitten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av SnakeBitten:
Tror ni kommer få en total gröngöling på halsen... Hope you don't mind


Det gör inget, det är bara kul med lite nya människor!


Yay! Har nämligen aldrig rollat IRL, bara skrivna versioner på internet... *In shame...*

"Those are my principles and if you don't like them... Well, I've got others."

9 okt, 2011 21:53

1 2 3 4

Forum > Off Topic > HP-Lajv i Uppsala!

Du får inte svara på den här tråden.