5 saker ingen vet om dig
Forum > Off Topic > 5 saker ingen vet om dig
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Enchanted
Elev |
1. Mår illa av att dricka vatten
2. Jag tog kort med nästan alla dockor på madame tussauds i London 3. Rakar inte benen 4. Är grym på dansmatta 5. En av mina väggar är nästan helt täckt med affischer, tidningsurklipp och foton 8 okt, 2011 13:25 |
|
Borttagen
|
1. Är målvakt i mitt ishockey lag
2. Hockeynörd 3. Vill gå på hockeygymnasium 4. Sett en vild björn ca. 6 meter från mig (det var LÄSKIGT!) (Fyller på när jag kommer på, mycket hockey 8 okt, 2011 13:36 |
|
adliitam
Elev |
1. Jag har glasögon
2. Jag gillar sjukhus 3. När jag var 12 så sjöng jag i tv 4. Jag älskar sushi 5. Jag förstår inte skillnaden mellan vår och höst jackor! ![]() ![]()
8 okt, 2011 13:37 |
|
Borttagen
|
1. Jag har ett IQ av 193.
2. Jag är en fan av country. 3. Jag gillar inte filmer som är korta. 4. Jag har alltid haft problem att brotas svagt. 5. Jag har inga kusiner. 8 okt, 2011 13:48 |
|
GodricH
Elev |
[ GodricH, vilket parti är du aktiv i? är faktiskt lite kluven, gillar både KD och M, men jag valde tillslut att gå med i Moderata ungdomsförbundet(MUF) 8 okt, 2011 13:56 |
|
soratanaka
Elev |
Om jag säger dessa fem så är det ju ingen hemlighet. : PpppP
ϟ Jag har börjat engagera mig politiskt. ϟ Jag skypear ofta med folk från utlandet. ϟ Jag pluggar inte mycket. ϟ Jag tänker ofta på den globala uppvärmningen. ϟ Jag älskar att baka & laga mat, men det händer så sällan att jag gör det. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 8 okt, 2011 14:02 |
|
expelliarmus
Elev |
1. Jag har anorexia (omg, there I said it...) Eller ja, obviously finns det människor som vet om det, men otroligt få mugglisar vet det fram tills typ... nu?
2. Jag var en otroligt aktiv orienterare mellan 8-15 års ålder, tränade typ 3 dagar i veckan och tävlade alltid lördag & söndag. 3. Jag hatar att sova med vita/ljusa sängkläder. Använder i princip bara svarta/mörkbruna/mörklila sängkläder och det underlakan som jag använder oftast är svart. 4. Jag jobbar som barnpassare på Friskis & Svettis, ungdomsskribent på en lokaltidning i Dalarna och så driver jag ett eget företag samtidigt som jag pluggar naturvetenskap på gymnasiet! 5. Jag gillar att äta popcorn tillsammans med andra mystiska saker! T.ex. så älskar jag att dränka mina popcorn i grillkrydda och jag tycker det är jättegott att doppa popcorn i smält vit choklad.
8 okt, 2011 14:03 |
|
tyri
Elev |
1 jag spelar fiol fast avskyr det...
2 jag har sett en film som är utte pytte lite bettre än harry potter... (jag är sååå ledsen) 3 min förra fiende är en av mina bästa vänner nu. 4 jag är så blyg. 5 jag blev mobbad i min förra skola
8 okt, 2011 14:05 |
|
Somnium
Elev |
1. Jag skulle haft en tvillingsyster, men hon dog vid födseln.
2. Jag hatar min skola, och vill, ibland, byta, men ändå är det nånting som håller mig kvar där som gör så att jag inte byter. 3. Jag tror att alla hatar mig och att alla vill se mig lida. Så fort jag ser några i närheten viska eller fnittra tror jag att det är mig det handlar om. Ja, jag är paranoid. 4. Jag älskar chokladdoppade popcorn, doppa chicken bits i ketchup och att blanda cola och fanta. 5. Jag älskar att ta tvättsvampar eller små handdukar, hålla under vattnet och sedan klämma ut vattnet (HAHAH, låter fel men aja). :I http://slytherinunicorn.tumblr.com/
8 okt, 2011 14:11 |
|
Nintendo64
Elev |
1. lever i min fantasivärld och därav tycker de flesta att jag är weird.
2. har en ätstörning. 3. jag gillar förhistoriska djur såsom megalodon, liopleurodon och andra slags coola dinosaurier. 4. är inte tjejig i sättet, men ändå älskar jag allt rosa och fluffigt och sött 5.beroende av cola!
“Come on, Tom. Let’s finish this the way we started - together.”
8 okt, 2011 14:18 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen