Hp kalas!
Forum > Harry Potter > Hp kalas!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dennys
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kul för er! Jag är faktiskt riktigt avis nu! Jag med 16 dec, 2012 18:34 |
|
Zendaya
Elev |
VAD KUL!
Har aldrig varit på HP-kalas. 16 dec, 2012 18:35 |
|
GinnyWeasley1
Elev |
Jag har aldrig varit på något HP kalas
Men däremot var jag på en HP-hajk med scouterna! (hajk=övernattning) Där var alla utklädda, många vuxna spelade lärare. I stora salen hade dem svävande ljus! (Som dem hade satt fast med tråd) Och det var riktiga ljus. Dem hade stoppat en högtalare i en hatt som dem satte på oss elever. Jag hamnade i Slytherin! Men jag kanske inte ska fördjupa mig så mycket i det, ville bara säga det. 16 dec, 2012 18:56 |
|
månbarnet
Elev |
HP-kalas låter jätteskoj! Aldrig varit på ett, men jag har varit på ett HP-bröllop
17 dec, 2012 08:26 |
|
Borttagen
|
Vad roligt!
Själv har jag aldrig varit på något hp kalas. 17 dec, 2012 08:49 |
|
Nevira Enger
Elev |
19 dec, 2012 16:02 |
|
Borttagen
|
Ohh, jag har faktiskt haft ett HP-kalas! Måste ha varit 2008 eller nåt sånt... Kul var det i alla fall, fast det var bara en annan som gillade HP där.
19 dec, 2012 16:04 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Men åh vad roligt!
Jag hade en HP-filmkväll en gång (det var under Internationella Harry Potter-dagen), men inget mer än det GinnyWeasley1: Det låter ju helt fantastiskt kul ![]()
20 dec, 2012 16:39 |
|
GinnyWeasley1
Elev |
Skrivet av Ginny!!!!: Men åh vad roligt! Jag hade en HP-filmkväll en gång (det var under Internationella Harry Potter-dagen), men inget mer än det GinnyWeasley1: Det låter ju helt fantastiskt kul Nja, inte riktigt. När man hade den på sig sade den typ "Ååh, ett bra huvud, du kan visa mod när det gäller ... visar stor lojalitet också, men det måste bli ... Gryffindor!" Ungefär så. Jag hamnade i Slytherin 20 dec, 2012 16:44 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av GinnyWeasley1: Okej, det verkar som det var himla kul Skrivet av Ginny!!!!: Men åh vad roligt! Jag hade en HP-filmkväll en gång (det var under Internationella Harry Potter-dagen), men inget mer än det GinnyWeasley1: Det låter ju helt fantastiskt kul Nja, inte riktigt. När man hade den på sig sade den typ "Ååh, ett bra huvud, du kan visa mod när det gäller ... visar stor lojalitet också, men det måste bli ... Gryffindor!" Ungefär så. Jag hamnade i Slytherin ![]()
20 dec, 2012 16:49 |
Forum > Harry Potter > Hp kalas!
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen