Favorit i Idol?
Forum > Off Topic > Favorit i Idol?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lilli
Elev |
Molly är ju bäst!
"Don't worry, you just as sane as I am." - Luna Lovegood 7 okt, 2011 21:47 |
|
IamAK
Elev |
jag fattar inte varför så många gillar moa... tycker själv att det inte är något speciellt med henne alls. kommer ihåg att jag tyckte att hon bara va okej på audition, men så dampade alla andra på henne och tyckte hon va as bra vilket bara fick mig att gilla henne mindre. är ofta så att jag är tvärtom eller hur man nu än ska kalla det xD
7 okt, 2011 21:48 |
|
Elley
Elev |
^
Ingen jag känner har gillat Moa, men jag tycker hon är originell och har ett speciellt "sound". Hela hon får mig att verkligen vilja lyssna och hon har en lagom röst som inte blir för mycket. Helt enkelt passar det hon sjunger mig perfekt För tänk efter, varför gillar du Roshana och André?
http://nouw.com/ellenfelixson/
7 okt, 2011 21:51 |
|
Mandy Diamond
Elev |
7 okt, 2011 21:52 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av Elley: ^ Ingen jag känner har gillat Moa, men jag tycker hon är originell och har ett speciellt "sound". Hela hon får mig att verkligen vilja lyssna och hon har en lagom röst som inte blir för mycket. Helt enkelt passar det hon sjunger mig perfekt För tänk efter, varför gillar du Roshana och André? många jag känner gör det, eller har i alla fall hört att många har postat henne på facebook och grejer. hon är ju bra men jag gillar henne bara inte... jo alltså man har ju olika åsikter... har inte så speciella anledningar till att gilla dom två, tycker bara dom är mer intressanta än dom andra typ. dom passar mig bättre, haha. och så är dom grymma på scenen. 7 okt, 2011 22:00 |
|
Elley
Elev |
^
Det var det jag ville att du skulle svara, för det är anledningen till att de som gillar Moa gör det! Moa har en röst som faller väldigt många människor i smaken
http://nouw.com/ellenfelixson/
7 okt, 2011 22:01 |
|
IamAK
Elev |
^ jo. men när så många är på en person som om han/hon vore gud(kanske överdriver nu men hittade inget bättre ord) gör det bara att jag tar avstånd från personen och försöker förklara att andra är minst lika bra. visst om hon skulle sjunga och uppträda som nästa michael jackson då skulle nog jag också hålla med alla andra men annars så nej... ifall jag inte började gilla personen från början. som sagt, hon är bra och jag fattar vad du menar men jag är sån att jag tycker tvärtom ganska ofta i såna situationer.
7 okt, 2011 22:08 |
|
Borttagen
|
André och Amanda F är mina favoriter.
7 okt, 2011 22:15 |
|
Bugglan
Elev |
Jag gillar många i år, Amanda Fondell tycker jag är sjukt bra och jag älskar Andrés röst.
Men idag var Molly en klass för sig, herregud vilken röst! 7 okt, 2011 22:19 |
|
IamAK
Elev |
gillar också molly, och ogillar också emil. glömde säga det.
7 okt, 2011 22:29 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen