Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

första intrycket!

Forum > Off Topic > första intrycket!

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Första intrycket när jag såg "insidan" av mugglis:

"WOW, vilken sida! Den här måste jag bli superaktiv på."

Och efter att ha varit med där en dag...

"Den här sidan äger ut djur.nu och alla elaka besserwissers där!" xD

9 okt, 2011 16:46

superman
Elev

Avatar


Första intrycket av mugglis: ååååh kolla alla är fett smarta och jättebra kompisar och här kommer lilla jag och försöker "play it cool"! I WANNA BE A PART OF IT!!

9 okt, 2011 17:36

soratanaka
Elev

Avatar


Mitt första intryck av en av mina bästa vänner var att han var en idiotisk jävel som inte kunde någonting. Haha.

"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people."

9 okt, 2011 17:38

Blaire
Elev

Avatar


När jag träffade en kille på bussen som jag blev senare var dökär.
- Snygg rumpa owo

HAHA , men det sa jag aldrig högt som tur.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi51.tinypic.com%2F23jg7m1.gif Heter Rainholly9 i pottermore

9 okt, 2011 17:44

1 2

Forum > Off Topic > första intrycket!

Du får inte svara på den här tråden.