weasleys vassa varor
Forum > Harry Potter > weasleys vassa varor
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
contessa
Elev |
Både i verkligheten och på mugglis skulle vara roligt!
When nothing goes right, go left. 7 okt, 2011 21:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lisa98: okej det skulle vara en bra idé att ha det i verkligheten men jag menade här på mugglis! jag torde ju att du menade i verkligheten, men det hade varit kul och ha det på mugglis med 7 okt, 2011 21:59 |
|
Borttagen
|
Ja, det skulle vara roligt! Men vi har ju nu "Weasleys Vassa Vintervaror".
13 dec, 2012 20:55 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja, det skulle vara roligt! Men vi har ju nu "Weasleys Vassa Vintervaror". Jo Men man borde kunna köpa mera saker därifrån... Typ kräkkarameller? Nej, men tänk om man kunde köpa alla möjliga, men de alla såg likadana ut. Sedan kan man skicka till någon utan att de vet vad det är. Typ att antingen får man superkrafter av dem och klarar sig jättebra i t.ex. dueller, eller så kan man mista kraft, och alltid få dåliga skott o.s.v. i dueller. T.ex. Du fick en godis av ______! Klicka om du vill äta den eller slänga den! Imagination and dreaming is my life 13 dec, 2012 20:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LaylaCatcher: Skrivet av Borttagen: Ja, det skulle vara roligt! Men vi har ju nu "Weasleys Vassa Vintervaror". Jo Men man borde kunna köpa mera saker därifrån... Typ kräkkarameller? Nej, men tänk om man kunde köpa alla möjliga, men de alla såg likadana ut. Sedan kan man skicka till någon utan att de vet vad det är. Typ att antingen får man superkrafter av dem och klarar sig jättebra i t.ex. dueller, eller så kan man mista kraft, och alltid få dåliga skott o.s.v. i dueller. T.ex. Du fick en godis av ______! Klicka om du vill äta den eller slänga den! Jag håller med!! 13 dec, 2012 21:03 |
|
Queen Boo
Elev |
Ja, det skulle vara jättekul!
jag är jättecoolig älska mig plz 14 dec, 2012 06:32 |
Forum > Harry Potter > weasleys vassa varor
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen