Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

villket är det coolarste spöket

Forum > Harry Potter > villket är det coolarste spöket

1 2 3 ... 10 11 12
Användare Inlägg
SweetSweet
Elev

Avatar


Jag gillar the Gray Lady och Nästan huvudlöse Nick
Annars gillar jag Peeves mest, fast han är inget spöke!

If I'm louder, would you see me? Would you lay down, in my arms and rescue me. 'Cause we are the same, you save me. When you leave it's gone again...

7 okt, 2011 19:08

IamAK
Elev

Avatar


tjocke munkbrodern. han verkar fett nice xD

7 okt, 2011 19:09

EMELESEL
Elev

Avatar


Spöke och Poltergeist är ju samma sak, typ.

7 okt, 2011 19:10

seamus
Elev

Avatar


Jag tycker faktiskt att Blodiga Baronen är den coolaste av alla spöken för nån konstig orsak.
Men annars så är det Nästan huvudlöse Nick.

Kom igen nu hogwarts. Vi är bättre än andra skolor.https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lhllibv7RT1qdw1bro1_500.gif

7 okt, 2011 19:12

Borttagen

Avatar


Spöke- Är avtrycket av en hädagången själ.
Poltergist- Vet jag inte?

7 okt, 2011 19:13

Katla
Elev

Avatar


Skrivet av EMELESEL:
Spöke och Poltergeist är ju samma sak, typ.

Nej, det är de verkligen inte! Den viktigaste anledningen:
Spöken har varit människor. Det har inte Poltergeistar.
Dessutom kan Poltergeistar tugga på saker, medan om spöken försöker göra det så flyger de bara rakt igenom.

Poltergeist och spöke är INTE samma sak.

♏︎

7 okt, 2011 19:14

EMELESEL
Elev

Avatar


Skrivet av Katla:
Skrivet av EMELESEL:
Spöke och Poltergeist är ju samma sak, typ.

Nej, det är de verkligen inte! Den viktigaste anledningen:
Spöken har varit människor. Det har inte Poltergeistar.
Dessutom kan Poltergeistar tugga på saker, medan om spöken försöker göra det så flyger de bara rakt igenom.

Poltergeist och spöke är INTE samma sak.
Okej
Men det är det fortfarande enligt mig, typ. ( I know, jag är knäpp ;D )

7 okt, 2011 19:16

Borttagen

Avatar


Skrivet av Katla:
Skrivet av EMELESEL:
Spöke och Poltergeist är ju samma sak, typ.

Nej, det är de verkligen inte! Den viktigaste anledningen:
Spöken har varit människor. Det har inte Poltergeistar.
Dessutom kan Poltergeistar tugga på saker, medan om spöken försöker göra det så flyger de bara rakt igenom. Poltergeist och spöke är INTE samma sak.


Bra, visste att det var nått jag hade missat
Men om de inte har varit människor vad har de varit då? För Peeves ser ja ändå ut som en människa :

7 okt, 2011 19:16

Katla
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Katla:
Skrivet av EMELESEL:
Spöke och Poltergeist är ju samma sak, typ.

Nej, det är de verkligen inte! Den viktigaste anledningen:
Spöken har varit människor. Det har inte Poltergeistar.
Dessutom kan Poltergeistar tugga på saker, medan om spöken försöker göra det så flyger de bara rakt igenom. Poltergeist och spöke är INTE samma sak.


Bra, visste att det var nått jag hade missat
Men om de inte har varit människor vad har de varit då? För Peeves ser ja ändå ut som en människa :


De har aldrig dött.
De är "födda" så (Eller hur föds de..? xD)

♏︎

7 okt, 2011 19:20

Borttagen

Avatar


Skrivet av Katla:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Katla:
Skrivet av EMELESEL:
Spöke och Poltergeist är ju samma sak, typ.

Nej, det är de verkligen inte! Den viktigaste anledningen:
Spöken har varit människor. Det har inte Poltergeistar.
Dessutom kan Poltergeistar tugga på saker, medan om spöken försöker göra det så flyger de bara rakt igenom. Poltergeist och spöke är INTE samma sak.


Bra, visste att det var nått jag hade missat
Men om de inte har varit människor vad har de varit då? För Peeves ser ja ändå ut som en människa :


De har aldrig dött.
De är "födda" så (Eller hur föds de..? xD)


Typ spökbarn eller?

7 okt, 2011 19:21

1 2 3 ... 10 11 12

Forum > Harry Potter > villket är det coolarste spöket

Du får inte svara på den här tråden.