villket är det coolarste spöket
Forum > Harry Potter > villket är det coolarste spöket
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
SweetSweet
Elev |
Jag gillar the Gray Lady och Nästan huvudlöse Nick
Annars gillar jag Peeves mest, fast han är inget spöke! If I'm louder, would you see me? Would you lay down, in my arms and rescue me. 'Cause we are the same, you save me. When you leave it's gone again... 7 okt, 2011 19:08 |
|
IamAK
Elev |
tjocke munkbrodern. han verkar fett nice xD
7 okt, 2011 19:09 |
|
EMELESEL
Elev |
Spöke och Poltergeist är ju samma sak, typ.
7 okt, 2011 19:10 |
|
seamus
Elev |
Jag tycker faktiskt att Blodiga Baronen är den coolaste av alla spöken för nån konstig orsak.
Men annars så är det Nästan huvudlöse Nick. Kom igen nu hogwarts. Vi är bättre än andra skolor.
7 okt, 2011 19:12 |
|
Borttagen
|
Spöke- Är avtrycket av en hädagången själ.
Poltergist- Vet jag inte? 7 okt, 2011 19:13 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Spöke och Poltergeist är ju samma sak, typ. Nej, det är de verkligen inte! Den viktigaste anledningen: Spöken har varit människor. Det har inte Poltergeistar. Dessutom kan Poltergeistar tugga på saker, medan om spöken försöker göra det så flyger de bara rakt igenom. Poltergeist och spöke är INTE samma sak. ♏︎ 7 okt, 2011 19:14 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Katla: Okej Skrivet av EMELESEL: Spöke och Poltergeist är ju samma sak, typ. Nej, det är de verkligen inte! Den viktigaste anledningen: Spöken har varit människor. Det har inte Poltergeistar. Dessutom kan Poltergeistar tugga på saker, medan om spöken försöker göra det så flyger de bara rakt igenom. Poltergeist och spöke är INTE samma sak. Men det är det fortfarande enligt mig, typ. ( I know, jag är knäpp ;D ) 7 okt, 2011 19:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Katla: Skrivet av EMELESEL: Spöke och Poltergeist är ju samma sak, typ. Nej, det är de verkligen inte! Den viktigaste anledningen: Spöken har varit människor. Det har inte Poltergeistar. Dessutom kan Poltergeistar tugga på saker, medan om spöken försöker göra det så flyger de bara rakt igenom. Poltergeist och spöke är INTE samma sak. Bra, visste att det var nått jag hade missat Men om de inte har varit människor vad har de varit då? För Peeves ser ja ändå ut som en människa : 7 okt, 2011 19:16 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Katla: Skrivet av EMELESEL: Spöke och Poltergeist är ju samma sak, typ. Nej, det är de verkligen inte! Den viktigaste anledningen: Spöken har varit människor. Det har inte Poltergeistar. Dessutom kan Poltergeistar tugga på saker, medan om spöken försöker göra det så flyger de bara rakt igenom. Poltergeist och spöke är INTE samma sak. Bra, visste att det var nått jag hade missat Men om de inte har varit människor vad har de varit då? För Peeves ser ja ändå ut som en människa : De har aldrig dött. De är "födda" så (Eller hur föds de..? xD) ♏︎ 7 okt, 2011 19:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Katla: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Katla: Skrivet av EMELESEL: Spöke och Poltergeist är ju samma sak, typ. Nej, det är de verkligen inte! Den viktigaste anledningen: Spöken har varit människor. Det har inte Poltergeistar. Dessutom kan Poltergeistar tugga på saker, medan om spöken försöker göra det så flyger de bara rakt igenom. Poltergeist och spöke är INTE samma sak. Bra, visste att det var nått jag hade missat Men om de inte har varit människor vad har de varit då? För Peeves ser ja ändå ut som en människa : De har aldrig dött. De är "födda" så (Eller hur föds de..? xD) Typ spökbarn eller? 7 okt, 2011 19:21 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen