Privjet/Hej!
Forum > Off Topic > Privjet/Hej!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anapneo
Elev |
7 okt, 2011 20:06 |
|
Ginnyy
Elev |
åh vad jag är liiite avundsjuk på dig just nu! Skulle göra vad som helst för att bara slippa skitsverige just nu!
8 okt, 2011 00:37 |
|
Celebikai
Elev |
Synd att du inte kommer på mugglisträffen :C
In soviet russia, the mugglisträff comes to you. Nejmen, ha det så bra i Ryssland c: ![]()
8 okt, 2011 08:56 |
|
soratanaka
Elev |
Försööööök att njuta lite. Hitta något bra varje dag så kanske det går lättare bebbe! Puss, ha det!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 8 okt, 2011 10:02 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
8 okt, 2011 10:16 |
|
kinshaw
Elev |
8 okt, 2011 11:45 |
|
Borttagen
|
Saknar dig min älskling!! Saknar dina snusk skämt och dåliga busringningar </3 Hoppas du har det roligt i Ryssland c:
8 okt, 2011 12:27 |
|
Borttagen
|
Celebikai: HAHAHA. In Soviet Russia....little children rapes pedophiles >__> Tihi.
Saknar er alla och du ska veta en sak Mel nar jag kommmer tillbaks sa kommer jag vara mycket snuskigare c: Ska forsoka njuta av mitt andra hemland! Inga kommunist skamt sager pappa .___. Imorgon ska jag till Moskva och se nagot som ar typiskt ryskt... Balett och opera -.- Svansjon.... 8 okt, 2011 12:38 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen